Announcement
Collapse
No announcement yet.
hvilken maske bør eg velge (avstemning)
Collapse
X
-
SV: hvilken maske bør eg velge (avstemning)
Hei!
Det er vanskelig å si hvilken du bør velge da alle mennesker er forskjellige. Det er viktig at masken passer ansiktsformen din, så den er tett. Er det et dykkesenter i nærheten av deg så kan du jo gå dit og spørre om å få prøve disse maskene.
Hvis du tar masken på, men ikke tar maskestroppen over hodet, så skal den henge på når du trekker pusten gjennom nesen.
Lykke til med kurs, gled deg masse og enda litt mer~Mille Skaathun
Eg e go på bunnen
-
Har du ikke muligheten til å få prøvd masken før du skal på kurs? Når kurset begynner er det som regel lagt inn en bit med informasjon om forskjellig utstyr, passform etc.... Deriblant maske... Hvis du tar kurset en plass de forhandler masker pleier de som regel å være flinke til å veillede deg til et riktig valg... Er det snakk om julegave hadde jeg bedt om et gavekort sånn at du kan få prøvd masken før du handler... I værste tilfelle, du må ha masken nå, ikke har mulighet til å få prøvd den først hadde jeg gått for en scubapro frameless.... etter det jeg har fått med meg er dette en ypperlig maske som passer de fleste ansiktsformer.... Har selv en slik maske som jeg kjøpte som backup for technisub look masken min, det har blitt motsatt, det er look masken som fungerer som backup idag...
Prøv først, kjøp etterpå....
Originally posted by Scubagirl View PostHei!
Det er vanskelig å si hvilken du bør velge da alle mennesker er forskjellige. Det er viktig at masken passer ansiktsformen din, så den er tett. Er det et dykkesenter i nærheten av deg så kan du jo gå dit og spørre om å få prøve disse maskene.
Hvis du tar masken på, men ikke tar maskestroppen over hodet, så skal den henge på når du trekker pusten gjennom nesen.
Lykke til med kurs, gled deg masse og enda litt mer-- I dive because the voices in my head tell's me to do so! --
-- Når dette problemet er løst, er det ganske enkelt.... --
Comment
-
maske er, som alle sier, noe som skal passe deg. Hva som passer meg og alle andre, har ingen ting å si.. Det du skal tenke på er lavt volum og hvor stort synsfelt du får.. Lykke til med kurs! Bobler fra Stine som fikk shadow ice-maske til jul. Fordi den passer meg perfekt...I've been bounced around
But I'm still standing up
I've been so far down
That my ears they popped
And it was then I knew
By all the wrongs you do:
That if you can't be good - Be careful.
Comment
Comment