Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klubbhuset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Klubbhuset

Hei

Tenkte bare at jeg skulle informere om at det virker som det er strømløst på klubbhuset, var og skulle fylle noen flasker herom dagen og da var alt som går på strøm dødt. Regner med at det er pga at juvika skal utvide og bli større.

Siden nytt klubbhus snart er på plass, så regner jeg med at det tar noen uker til før det er klart for fylling av flasker igjen.

Haisommer

SV: Klubbhuset

Vel, ikke bare ble strømmen borte, men det ble klubbhuset også! Plutselig kom det en telefon om at huset måtte tømmes, for de sto klar til å få fjerna det! Vel, huset er tømt, og vi håper snart at alt vil være klart i Småge småbåthavn. Men føler oss ganske så tråkka på angående klubbhuset i Juvika.
    Håkon, klubbleder, skulle visst nøste opp mer i denne saken.

Og SÅÅÅÅ håper jeg det snart blir bedre vær, så vi får dykka litt.
    Er det noen som virkelig trenger luft på flaska si, så ta kontakt med meg.
    Vi skal nok få fiksa det

Nåes på 92 40 91 00
    Møtes på bunnen Og tar det derfra!

Comment

En liten oppdatering på klubbhuset vårt.

Som de fleste kjenner til, har vi fått en ny brakke som nå er i ferd med å bli fullt operativ igjen. Strøm er koplet til og kompressoren snurrer igjen. Det vi mangler for å være fullt operative er å ta på luftehull til kompressoren slik at den får kjøling. Dette håper jeg at vi får til med det første.

Videre så skal det ordnes platt og ryddes litt før det er ship shape. Jeg skal prøve å orge en dugnad i løpet av neste uke for å få dette på plass.

Før jul må vi satse på en innvielsesfest!!!!!

Sitat fra Remi i spørsmål om luftsett og ventiler

Endelig bra det ikke fantes internettforum da de diskuterte om jorda var rund eller flat.

Comment

I dag har undertegnede og Håkon (Smokie) laget til luftinntak til kompressoren og satt inn dørlåsen igjen. <br /><br />Nå fungerer det opprinnelige nøkkelsystemet igjen. Når båten etterhvert kommer på vannet igjen, vil nøklene ligge i brakka. <br /><br />Vi ble ikke 100% ferdige med inntaket i dag. Vi må tette litt før det er helt bra og at kompressoren kan brukes igjen. Men det skal bli i løpet av uka,<br /><br />Oppdatering følger og bilder av seansen skal også komme etterhvert. <br /><br />Update:<br /><br />Her er bilder av Håkon med motorsaga
        Attached Files

Endelig bra det ikke fantes internettforum da de diskuterte om jorda var rund eller flat.

Comment

SV: Klubbhuset. denne tråden oppdateres fortløpende

I dag var jeg og Brian ute og laget platten foran klubbhuset.

Værgudene var med oss og platten er nesten ferdig. En økt til i løpet av neste uke, så skal alt være på plass.

Her er et par bilder fra dagens seanse

Attached Files

Comment

Godt jobbet gutter!! Dette blir bra!
            God på bunnen! (Selv om det til tider er langt ned!)

Comment

Originally posted by Sinkalot (form known as Smokie) View Post
              Godt jobbet gutter!! Dette blir bra!
              Bytta nick nå ??

Comment

Working...
              X