Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pils !!!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

SV: Pils !!!!!!!!

Jeg kommer en tur. Må få med meg siste nytt fra Saltstraumen ;D

Comment

skal bo på "karljohann" , e d langt til dennne så beryktede bar.......... fikk dem beholde bevillinga ?

hvert minutt under vann reduserer alder med timer

alias "nico"
      Guide i Saltstraumen og Sundsstraumen siden -01, men ikke mere

Comment

Originally posted by Rolf-Arne View Post
        skal bo på "karljohann" , e d langt til dennne så beryktede bar.......... fikk dem beholde bevillinga ?

10-15 minutter å gå, avhengig av hvor på "stripa" du skal bo.
        fra egertorget går du ned karl johans gate mot oslo sentralstasjon til kirkegata, tar til venstre og passerer foran domkirka, fortsetter torggata til den ender i søndre gate, følger denne til den stopper i thorvald meyers gate, runder hydra dykkesenter og går 10 meter opp thv meyers gate.

trikkene som går i trondheimsveien og over grünerløkka stopper alle like i nærheten. gulesider.no og trafikanten.no er fine hjelpemidler.
        eventuelt burde vel noen familiemedlemmer ta på seg litt guiding?

scuba har beholdt bevillinga, men skifta eiere. det er relativt skjelden å se dykkere der nå for tida, antar jeg. det er blitt litt vel rustikt der, lissom... eller sagt på en annen måte, stedet er temmelig nedslitt og herpa. ganske trist med tanke på hvor bra det var en gang for ikke så alt for lenge siden.

i dag går forøvrig det tradisjonsrike vårofferet av stabelen på månefisken - en helsikkes fest og et heidundrandes hålligång, det er jo en fin fortsettelse på kvelden.
        -- planet earth is blue --

Comment

Originally posted by blomstrand View Post
          Jeg kommer en tur. Må få med meg siste nytt fra Saltstraumen ;D
          Da må du snakke med meg, og eg er nok i Ålesund i påska....

Fisser i morga tidlig!

jon o
          --

Jon Ottar Runde
          http://ribdykking.no - Dykking fra RIB i Oslofjorden

Comment

har tatt stedet i åsyn , og dersom ingen har så mye i mot det stikker jeg på dubliner no,,,,, det va nedslitt ja.... ska vi dra igang en ny skikkelig en som e verd å besøke ????

ellers har strømmen det bra den går både ut og inn ;D ;Det par treganger om døgnet...

skal bruke litt tid i irland på å sjekke ut dykkemuligheter- har noe i kikkerten , men tar dette som en kjntmannstur...- happy St Patrics day to day 15th of mars and on monday the 17th

happy skvætttttttttttttt
            hvert minutt under vann reduserer alder med timer

alias "nico"
            Guide i Saltstraumen og Sundsstraumen siden -01, men ikke mere

Comment

Working...
            X