Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sommerferien -06

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• SV: Sommerferien -06

Sånn!
    Da er oversikten klar!

Kort oppsummert ser det slik ut:
    Stine har betalt 5500 til Morten. Betaler han 6246,-.
    Asbjørn har betalt 5500 til yvind. Betaler han 2444,-.
    Jarle har betalt 5500 til yvind.
    Asbjørn betaler kr 224,- til Morten og kr 2208,- til Jarle.

Regnestykket ligger vedlagt i Excelfil, sjekk gjerne over og se om det stemmer.

Jeg har ikke tatt høyde for personlige mellomværende utover de 5500,- , men så langt vet jeg at Asbjørn skylder yvind 260,- for mat igår Tr.heim og meg 91,- for burgermat i Bjerkvik. Så da må de enkelte plusse dette på selv. Oki?

Stine

Attached Files
    Yess! I do speak Whalish!

Comment

Regner forøvrig med at på den ene kvitteringen Morten har fra Esso i Narvik står det 4 burgermiddager.

Asbjørn skylder meg 50,- for en øl i Stampen også.

Konto nr:97103417450

Pengene går til ny drakt siden jeg rev opp min da jeg fulgte etter Stine gjennom et vrak.

Jeg har dykka på Mosel

Comment

Ellers vil vrakpanten bli overført til Morten når den kommer på konto.
        Han betalte 6500,- for bilen, og vi får tilbake 1500,- så da går det regnskapet opp også. (Det er holdt utenfor hovedregnskapet)

-ØL
        DIR-orientert dykker fra Akerselvas utløp
        Start @ MMPB

Comment

Ser jo ikke så alt for ille ut visste jo det ble en dyr ferie
          Utenom regnskapet skylder jeg vel 260,- til Øyvind og 91,- til Stine. Jarle betalte vel også en burgermiddag (jeg vet ikke summen) og en stamp-øl 50,- for meg og jeg la vel ut 100,- i Kabelvåg for dykkingen/luftfyllingen for Jarle.
          Skal jeg være med å dele regningen for mat/overnattingene dere hadde før jeg kom eller har dere delt det på fire?

Comment

Originally posted by ash View Post
            Ser jo ikke så alt for ille ut visste jo det ble en dyr ferie
            Utenom regnskapet skylder jeg vel 260,- til Øyvind og 91,- til Stine. Jarle betalte vel også en burgermiddag (jeg vet ikke summen) og en stamp-øl 50,- for meg og jeg la vel ut 100,- i Kabelvåg for dykkingen/luftfyllingen for Jarle.
            Skal jeg være med å dele regningen for mat/overnattingene dere hadde før jeg kom eller har dere delt det på fire?

Jeg mener det får holde om du er med og betaler drivstoff og bilutgiftene. (Siden du skulle vært med)
            Det vi har spist og sovet for, bør du slippe å betale.

Kanskje Stine klarer å fikse det?

-ØL
            DIR-orientert dykker fra Akerselvas utløp
            Start @ MMPB

Comment

Ugh, alt for trøtt akkurat nå, men kan regne om imorgen.
              Enig, vi gjør det selvfølgelig sånn, holder mat og overnatting holder vi unna.

Ser at vi har brukt ca 1600,- før asbjørn kom. Det skulle utgjøre ca 320,- som Asbjørn ikke skal betale for. Det er da ca kr 90,- pr. pers på oss andre fire. Foreslår da at Asbjørn og jeg er kvitt. Og at han trekker fra 90,- på det han skal overføre til de andre.

Makes sense??

Trøtte Stine :

Comment

Bare som en avveklsling på alt dette pengepratet, siste bildet som ble tatt på turen.
                Kan ikke klage her vi vel?
                Dykkere i solnedgang på børsabergan i Trondheim.
                Perfekt avslutning på fine dykk!

Dykkerne er Morten, yvind, Asbjørn og Jarle

Attached Files

Comment

i morgen henter jeg soveposen , og fremdeles lurer jeg på om jeg kjører sør el nordover ,, tenker på det i morgen...

takk for laget , sees plutselig...
                  hvert minutt under vann reduserer alder med timer

alias "nico"
                  Guide i Saltstraumen og Sundsstraumen siden -01, men ikke mere

Comment

Tenkte jeg skulle flytte rundt på litt penger i kveld og da er det jo greit å få gjort det riktig. Hvis noe er feil i summene under så gi beskjed.
                    Har kontonr til Øyvind og Jarle, men mangler Morten sitt.

til Øyvind:
                    2444,-
                    - 90,-
                    + 270,- (kinamat Trondheim)
                    = 2624,-

til Morten:
                    224,-
                    - 90,-
                    = 134,-

til Jarle:
                    2208,-
                    - 90,-
                    + 50,- (øl tuvsjyen)
                    + 100,- (burgermiddag ett eller annet sted. er ikke sikker på summen, vet du Jarle?)
                    - 100,- (dykking i Kabelvåg)
                    = 2168,-

Skal få lagt ut litt bilder etterhvert men tar litt tid å bla gjennom og rydde opp...
                    og så treffes vel en del av familien på bonndilten til helgen

Asbjørn

Comment

Hei
                      Tror ingen skal overføre noe penger før man er enige om regnskapet.
                      Ja yvind det står ditt navn på den fergekvitteringen.
                      Ja Jarle, det står 4 måltider på den essokvitteringen, det er vel kun Stine som ikke greide å bestille i tide
                      Det er to hamburgermenyer på 75,- stk. og to SKROVML stor på 89,- stk.
                      Jeg skal betale 75,- til Jarle for dette.

Den O2 som er blitt kjøp skal vel ikke inn på fellesregnskapet vel?

HAr gått gjennom excel regnearket og gjort noen endringer og lagt til litt regning, den overnattingen som Gunn betalte for var det vel jeg som la ut for. Mener vi gav Gunn litt mer enn det regningen sto på

320,- tror jeg.
                      (for å være helt nøyaktig )

Her er hva som står nederst i excelarket om hva folk skal betale.
                      Stine har betalt 5500 til Morten.
                      Asbjørn har betalt 5500 til yvind
                      Jarle har betalt 5500 til yvind.
                      Utestående etter første innbetaling av 5500,-:
                      Morten har utestående 6826,-
                      yvind har utestående 2167,-
                      Jarle har utestående 2244,-
                      Asbjørn skal betale 4839,-
                      Stine skal betale 6399,-

Så om stine betaler meg 6399,- ogAsbjørn betaler meg 427,- så har jeg fått mine penger
                      Om Asbjørn betaler yvind 2167,- og Jarle 2244,- så skal alle ha fått sine penger.

Om dere er uenige editer gjerne arket

/Morten
                      Attached Files

Comment

Ja, ser at Campingen i Trondheim ble satt på Øyvind og det er feil, skulle vært på deg. Men tok du vekk O2 fra regnskapet??

O2 var med til alle i fellesskap og sånn sett synes jeg det bør spleises på. Nå fikk ingen riktignok bruk for den (utover de få barene som jeg pustet for sikkerhet skyld). Men hvem som helst kunne fått bruk for den derfor bør det alltid være med på dykketur. Synes derfor O2 bør inngå i fellesregnskapet men om alle er enige med Morten tar jeg det på egen regning.

Jeg fyller stagen til Petter helt opp (den var ikke full når vi fikk den), som takk for lånet var tanken. (Beløpet i regnskapet er uten de barene jeg pustet, de tar jeg uansett selv)

Men du trodde kanskje det var O2 vi fylte på våre egne stager? Det er selvfølgelig holdt utenfor

Comment

Så den O2 som var med i regnskapet var for oppfylling av stager som var lånt og ikke brukt?
                          Det er jo snakk om lite så greit for meg om du mener den skal være med.

/Morten

Comment

Den tauingen kostet 750,-
                            Øyvind betalte 500,- men hvem betalte 250,-?
                            Det kan være meg, men husker ikke helt.
                            Noen som husker? (Jarle, Stine)

Comment

Når blir det bilder og popcorn????

Snorre
                              Kan ikke huske alt hver gang. Er glad om jeg husker noe av og til.

Comment

Både Jarle og meg stod og blafret med noen penger, men ingen husker hvem som betalte. Så vi ble enige om å droppe hele posten på 250,- siden ingen klarer huske helt.

Comment

Arbeider...
                                X