Announcement

Collapse
No announcement yet.

Medlemmer i DKTV

Collapse
Dette er et festet innlegg
X
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

SV: Medlemmer i DKTV

Kan vel ikke være dårligere enn de andre, så her er en liten info om meg

Tore Nygård, 25 år, bor i Tromsøbyen, dykket siden september 04, på den tiden har det blitt OWD, AOWD, RD, Nitrox og DiveMaster på meg...

Jobber i anleggsbransjen og er engasjert med å bygge kaier rundomkring...
    Attached Files
    Så lenge drakten e brun har dagen vært god (gammelt jungelord)

Comment

Sebastian

Meldte meg på den rosa-seigmannklubben rett før det selvlysende-dildo-dykket
      Fikk lappen i slutten av september 2005, antall dykk siden den gang, blir fortløpende oppdatert på profilen min.
      Er for tiden student i Bergen ... driver for tiden å studerer.... Dykking, men driver med litt sånn annet tull på si. ;D
      D = Doing
      I = It
      M = MyWay
      The only way to dive.

Comment

Får utlevere meg litt på nettet eg og.

Jon Ottar Runde, bur i Oslo -men reiser heim til sunnmøre så ofte eg kan...

Har dykka i to år, og har vel vore over snittet aktiv, med snart 300 dykk.

Har tatt Padi DM (i fjor), og har vore med på litt kurs i Oslo (Dykkersport).

Siste innkjøp er ein Draeger Dolphin, som eg kan sjåast avbilda med her. -Bildet er tatt av klubbsjefen då vi dykka på Cambodia for nokre veker sidan. -vent; kanskje det må endrast til: Då eg dykka på vraket, medan klubbsjefen leika divemaster i båten >

Nitrox er fint.

Jon O
        Attached Files
        --

Jon Ottar Runde
        http://ribdykking.no - Dykking fra RIB i Oslofjorden

Comment

Originally posted by JonORunde View Post
          Siste innkjøp er ein Draeger Dolphin,
          Jon O
          Betyr det at 2x6x300 er til salgs ?
          ;D
          Jeg har dykka på Mosel

Comment

Originally posted by Diver_DAD View Post
            Originally posted by JonORunde View Post
            Siste innkjøp er ein Draeger Dolphin,
            Jon O
            Betyr det at 2x6x300 er til salgs ?
            ;D
            om eg får ein god pris så....

Neida, sjølv om eg har blitt RB-dykkar, er det alltid greitt å kunne ramle tilbake til open system på eit kveldsdykk i fjorden. RB er greitt når du dykker menge dykk ei lang helg, men litt mykje styr for det eine dykker i vekedagen. Jon O
            --

Jon Ottar Runde
            http://ribdykking.no - Dykking fra RIB i Oslofjorden

Comment

kan vel legge til meg mens dere var så godt i gang.
              heter aleksander jakobsen typ 22år, tok owd i september å har rundt 40 dykk til nå.
              har endelig funnet meg en fornuftig hobby jeg trives med. av dykk jeg er henrykt over er RABAT og saltstraumen(også sertifisert salstraumen maelstrom diver når advancen er på plass)
              reiser land å strand med jobben som gulvlegger i sjette året.
              planen min er etter hvert å få tatt enten advance elelr cmas**.

håer detta duger da
              Attached Files
              jupp

Comment

Hvordan er jeg blitt borte fra medlemslista da ???

Comment

Originally posted by Jonas Isaksen View Post
                  Hvordan er jeg blitt borte fra medlemslista da ???
                  Hva mener du?

Du står da vitterlig her:

http://www.dykkesiden.com/forum/inde...8444#msg208444

/Thomas
                  Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Comment

Ja det er nok sikkert rett det Thomas, jeg sjekka kun 1ste innlegg her. Lista di var så komplisert så jeg bare kjøper det ;D

Comment

Originally posted by Jonas Isaksen View Post
                      Ja det er nok sikkert rett det Thomas, jeg sjekka kun 1ste innlegg her. Lista di var så komplisert så jeg bare kjøper det ;D
                      Jeg er komplisert vet du ;D

/Thomas
                      Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Comment

;D selvangivelsestid ;D
                        er 66 mod og startet med dykking i 87
                        har passert 700 dykk og har nå sluttet å telle (kan ikke telle lengre)
                        ble først hekta på fangst, så foto, så vrak, så dybde
                        så nå er en salig blanding et bra dykk ;D
                        tokk Nitrox lappen i 95 og dolphin RB lappen i 2003,
                        liker å skru og mekke så dolphinen er nå blitt til CCR (hel lukket)
                        det vil si at en 2,5 ltr flaske med 100% ox holder til 6 timers stille, varm dykking :-) synes synd på de som må gå opp etter bare en time i vannet 8)
                        bor på Kambo mitt mellom Son og Moss og båten ligger bare 400 mtr i fra døra :-) (faktisk så kort at jeg klarer å gå så langt)
                        gleder meg sikkelig til Sommerfesten på Missingen, så jeg får truffet denne gjengen.
                        tror Tonepone er den fødte lederen for denne gjengen her ;D
                        har nå meldt meg ut av moss undevansklubb for å kunne ofre all min tid til
                        DKTV
                        VI SES ;D
                        Attached Files

Comment

Og så litt om meg

Petter F. Schmedling
                          Født i det herrens glade år 1973, og begynte med (fri)dykking så tidlig at jeg knapt husker det. Tok CMAS ** i 1989 (sammen med rektoren på skolen!).

Har siden avansert i gradene og har idag bl.a.
                          CMAS **** sertifikat
                          CMAS ** instruktør
                          CMAS Nitrox instruktør
                          DSAT blender
                          Arb.dykker kl. S (for å holde kurs)

Ble med i Moss Undervannsklubb i 1990, og med i NTNUI DykkerGruppa når jeg begynte å studere i 1992. Flyttet tilbake til Moss i 2004 etter 12 år i eksil i Trondheim

Har skaffet meg en Inspiration CCR, og venter på kursing i midten av mars. (Moss Undervannsklubb har forøvrig et aktivt rebreathermiljø, og jeg har (kanskje) overtalt Gørrhysa til å melde seg inn igjen )

Av papirdykking kan nevnes at jeg har sittet i forbundsstyret i NDF i 3 år, samt at jeg idag sitter som leder av utvalget for foto og film i NDF, så hvis dere har noen kommentarer til regelverk o.l., så er det bare å kontakte meg.

Som fast jobb arbeider jeg i Techni i Horten, og holder på med utvikling av produkter på heltid (for alt fra oppfinnere til store internasjonale firma).
                          Som bigesjeft driver jeg UV-fotobutikken www.pshop.no.

Om noen vil få tak i meg, så er det bare å trykke inn 91880711 på hodekokeren

Petter
                          Driver UV-fotobutikken www.pshop.no.
                          Medlem av Moss Undervannsklubb www.muk.no.

Comment

Hei hei alle sammen!
                            Jeg ble medlem i DKTV i dag, 19.05-2006. Det vil si nesten 3 måneder etter eksamensdykket mitt. Jeg bestemte meg for å begynne og dykke for lenge siden, og angrer ikke på det!!!
                            Jeg er en jente på 20 år fra Bergen/sane. Her bor jeg hjemme med mammaen og pappaen min, men tror nok snart at jeg skal finne min egen lille hule. Til høsten blir jeg student igjen etter et kjekt friår med masse jobbing. Jeg begynner på førskolelærer! Til høsten er også planen å ta AOWD.
                            Attached Files
                            Ny dag, nye muligheter

Comment

hei alle sammen...
                              skjønner at jeg er treig, som ikke har blitt medlem her før idag!

jge heter rajaa renate er 15 år (snart 16) og skal flytte hjemmefra om 1 uke for å jobbe på oppdrettsanlegg og gå på taf marin ;D har hatt OWD siden høstferien 05 men har ikke fått dykket så mye pga kneeskade
                              men nå er jeg frisk igjen og skal dykke så ofte som mulig!

nå til høsten har jeg også tenkt å ta AOWD når jeg finner tid...

har også holdt på med fridykking i litt mer enn tre år før jeg tok OWD.
                              Attached Files
                              Rajaa Renate Helle

<<Et godt bilde fanger verden slik vi kjenner den. Et fantastisk bilde viser verden slik vi aldri har sett den f�r>>.

Comment

Hei!

Jeg heter Øyvind Bjørnelykke, er ny her og ganske fersk når det gjelder dykking. Tenkte først og fremst at det var greit å ha dykkersertifikat for å vite hva jeg driver med.. Vi bruker å ha ferie på sjøen og da skjer det alltid litt av hvert, noen som kjører i dregtauet, og ting henger seg opp, og ja - alt mulig, så da har jeg hatt et lite utstyr om bord og aldri helt vist hvordan dette skal brukes "etter boka", og da var det greit med dykkersertifikat!

Dette er jo så gøy at nå har det blitt dykking på meg så ofte jeg har tid, og da har jeg meldt meg inn i Drøbak Undervannsklubb og dykket litt på Hydra.

Håper at jeg treffer noen av dere i DKTV for dykking også, det blir vel bare bedre og bedre utover høsten tenker jeg.

I går var jeg ute ved Oskarsborg og det var ganske bra der, steinbitten og hummeren var "borte", men sikten var på en 10 meter!

Takk for at jeg fikk bli med DKTV Tone, det var hyggelig!

Hilsen Øyvind

//Øyvind :-)

Comment

Working...
                                X