Announcement

Collapse
No announcement yet.

VELKOMMEN

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• VELKOMMEN

Jeg vil med dette ønske alle medlemmer av Akvanaut Undervannsklubb velkommen til dette forumet.

For å få adgang til å poste innlegg her må du være medlem i klubben og i tillegg gi meg beskjed slik at jeg kan få åpnet forumet for innlegg fra deg.

Jeg ser frem til å aktivt kunne bruke denne muligheten til å nå fortere og mer nøyaktig ut til våre medlemmer.

Alle betalende medlemmer kommer til å få beskjed om muligheten til å registrere seg på dykkesiden.com og derved få tilgang på våre sider.

Jeg ønsker konstruktive tilbakemeldinger om hvordan vi skal få dette til å fungere på en tilfreddstillende måte og håper du som medlem benytter deg av mulighetene her.

For øyeblikket er det slik at alle medlemmer i klubben skal kunne poste her og hvem som helst skal kunne lese det vi poster.

Jeg gleder meg til å se om dette virker.

remi
    sjef
    "den som går ned i sjøen uten å komme opp med dyp forståelse og beundring for det han har sett, har ikke annet igjen i livet enn å vente på døden, for

SV: VELKOMMEN

Remi, kanskje du bør ta opp med Thomas at alle kan poste her? Slett denne når det er fikset..

Gratulerer med forum btw
    Proud Member Of Ørland Spearfishing Team. Be Proud, Be a Member
    N-172

Fisk er mat ikke venner

:violent

Comment

Originally posted by Christian Skogen View Post
      Remi, kanskje du bør ta opp med Thomas at alle kan poste her? Slett denne når det er fikset..

Gratulerer med forum btw
      gjør ikke så veldig mye enda, bare morsomt med noen innlegg.

remi
      "den som går ned i sjøen uten å komme opp med dyp forståelse og beundring for det han har sett, har ikke annet igjen i livet enn å vente på døden, for

Comment

Det er satt opp slik at alle kan svare på innlegg som er skrevet.

Man skal ikke få startet nye hvis man ikke er i rett "gruppe".

Si fra hvis du vil at jeg skal endre dette slik at det kun er medlemmer av Akvanaut som skal få svare også Remi.

/Thomas
        Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Comment

Originally posted by Thomas View Post
          Det er satt opp slik at alle kan svare på innlegg som er skrevet.

Man skal ikke få startet nye hvis man ikke er i rett "gruppe".

Si fra hvis du vil at jeg skal endre dette slik at det kun er medlemmer av Akvanaut som skal få svare også Remi.

/Thomas
          vi får prøve det slik en stund og evaluere fortløpende.

remi

Comment

Arbeider...
          X