Announcement

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til nye ABdykk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

Sv: Velkommen til nye ABdykk

Skal skrike ut når jeg kommer tilbake over fjellet. Utstyret er nyservet og jeg nyter vestlandets herlige saltvann for øyeblikket. Vil gjerne ha buddyer som kan vise meg noen fine steder, har ikke hatt så mange dykk østpå ennå. Vi burde kjørt i gang et kakedykk/grilldykk på begynnelsen av sommeren en gang, noen som er med på det?
    ~Mille Skaathun
    Eg e go på bunnen

Comment

Originally posted by Scubagirl View Post
      Skal skrike ut når jeg kommer tilbake over fjellet. Utstyret er nyservet og jeg nyter vestlandets herlige saltvann for øyeblikket. Vil gjerne ha buddyer som kan vise meg noen fine steder, har ikke hatt så mange dykk østpå ennå. Vi burde kjørt i gang et kakedykk/grilldykk på begynnelsen av sommeren en gang, noen som er med på det?
      Jeg!
      DKTV, Hot Rod Underwater Exploders (HRUEx) og æresmedlem i "vi som ikke lukker drakta klubben", og første dykker av gullbamseordenen

Comment

Asker Undervannsklubb har bassenget på Landøya Bad på tirsdager kl 1930-2030.

Det er bare å møte opp for de som har lyst. Klubben har hatt alt for lite sjødykking de siste årene, men er i ferd med å våkne etter dvalen.

For "besøkende" er det ikke noe krav til medlemsskap.

Velkommen!

Comment

Working...
        X