Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye poster på førstesiden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Nye poster på førstesiden

Hei

Har nå gjort noen endringer og rettet opp slik at de siste postene som legges inn i alle kategoriene i Dykkesidens Diskusjonsforum dukker opp på førstesiden av www.dykkesiden.com igjen.

Dersom du er logget inn vil du få opp en indikasjon på om det er nye poster på vår førsteside.

/Thomas
    Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Re: Nye poster på førstesiden

Hei igjen

Vi har opplevet at www.dykkesiden.com laster mye senere som en følge av dette, og har derfor valgt å ta bort dette igjen.

Regner med at dere allerede har merket forskjell på nedlastningstiden på www.dykkesiden.com

/Thomas

Comment

Hei

Kan ikke si at jeg merket så mye forskjell på nedlastningstiden på siden (jeg har bare en ISDN linje...). Var ikke "plaget" med at dette tok lang tid før heller.

Savner imidlertid de siste postene på førstesiden, da jeg nå må klikke meg innpå "Diskuter Dykking" og deretter lete etter de siste postene.

Mvh
      Sigve Slagnes

Comment

pøh , dykkesiden er like TREG som alltid , høyreklikk på banneret øverst viser at det er 30kB ! - mekket av hva da ? amatører ? det alene tar 4sek over ISDN PLUSS at dere ikke lar det stå cachet men må reloade det hver gang .... skyld heller på dumt oppsett.

"nye poster" er noe av det som var nyttig - i motsetning til mye av den resterende koden som reloades for vert vindu !

på tide å rydde opp.

Comment

???Skjønner ikke problemet , ..... men jeg savner helt klart rubrikken med de nye postene. I WAN'T THEM BACK !! >
          Simma lungt !

Comment

pøh , dykkesiden er like TREG som alltid , høyreklikk på banneret øverst viser at det er 30kB  ! - mekket av hva da ? amatører ? det alene tar 4sek over ISDN   PLUSS at dere ikke lar det stå cachet men må reloade det hver gang .... skyld heller på dumt oppsett.

"nye poster" er noe av det som var nyttig - i motsetning til mye av den resterende koden som reloades for vert vindu !

på tide å rydde opp.
            Hei

Vi setter pris på alle tilbakemeldinger.

Kan du være litt mer spesifik i dine kommentarer? Hva mener du med at ikke bannert er cachet? Som du sikkert har sett så har vi flere bannere på Dykkesiden som roterer gjennom et script.

Har du noen forslag på raskere script for dette så mottas det med takk.

/Thomas

Comment

???Skjønner ikke problemet , ..... men jeg savner helt klart rubrikken med de nye postene. I WAN'T THEM BACK !! >
              Hei Stig

Jeg skal se om jeg får lagt dem ut. Det er en bug i scriptet som gjør at ikke alle poster dukker opp på førstesiden, men kun nye poster fra enkelte boards. Denne bugen dukker opp fra tid til annen.

Straks jeg får rettet det så legger jeg ut dette igjen.

/Thomas

Comment

;DStrøkent Thomas, Keep up the good work ;D
                Simma lungt !

Comment

Hei igjen

Vi har opplevet at www.dykkesiden.com laster mye senere som en følge av dette, og har derfor valgt å ta bort dette igjen.

Regner med at dere allerede har merket forskjell på nedlastningstiden på www.dykkesiden.com

/Thomas

Hei !
                  Det går sikkert å cach'e denne rubrikken/siden ved å kjøre skriptet feks. hvert 15. minutt og lagre til fil. Denne kan så importeres inn på hovedsiden og dermed unngår du ekstra load for hver sidevisning. Jeg har gjort dette på min side (værmeldingen).

Comment

Hei igjen

Nå har jeg lagt ut dette på førstesiden igjen. Håper at alle er fornøyde.

Nå tar jeg meg en tur nordover på ferie. Er ikke sikker på om jeg får koblet meg opp før på tirsdag kveld, men vi tastes i alle fall senest da

/Thomas

Comment

Hei Thomas

Synes det er bra at du gikk tilbake til å ha de nyeste postene på førstesiden. Dette gjør definitivt at jeg kommer til å bruke siden mer...

Mvh
                      Sigve Slagnes

Comment

Hei igjen

Har brukt siden et par dager etter dette ble lagt ut igjen, men kan ikke se at det er de nyeste postene som kommer på fremsiden... Noen som har samme erfaringene??

Mvh
                        Sigve Slagnes

Comment

Hei igjen

Har brukt siden et par dager etter dette ble lagt ut igjen, men kan ikke se at det er de nyeste postene som kommer på fremsiden... Noen som har samme erfaringene??

jepp....
                          ~Mille Skaathun
                          Eg e go på bunnen

Comment

Hei igjen

Beklager at jeg ikke har svart på dette før, men kom tilbake fra en ferie på 5 dager hvor jeg har vært helt off-line.

Scriptet som benyttes til dette er under omskrivning og oppleves som veldig ustabilt nå.

Testet litt nå og da kom det opp på førstesiden.

Synes det er bedre at det dukker opp noe der enn at det er tomt...

/Thomas

Comment

Re:Nye poster på førstesiden

Hei

Nå fungerer dette med nye poster på www.dykkesiden.com igjen.

Det er dog ikke noe ikon som viser om en post er ny eller ikke for deg.

/Thomas

Comment

Working...
                              X