Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fjerning av emne

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Fjerning av emne

Untrapped Error:
    Missing right curly or square bracket at ./Sources/ModifyMessage.pl line 208, at end of line syntax error at ./Sources/ModifyMessage.pl line 208, at EOF Compilation failed in require at /home/dykkesid/www/cgi-bin/yabb/YaBB.pl line 85.
    Fikk denne feil meldingen når jeg skulle fjerne emnet jeg la inn i feil gruppe.

Jeg la inn emnet om Spare air i small talk men skulle vert under utstyr.

Hvorfor gikk ikke dette ???

Re: Fjerning av emne

Hei Elmek

Jeg er ikke sikker, men nå har jeg i alle fall flyttet emnet til rett plass for deg.

Til alle andre som har behovfor å flytte sitt emne, dersom man poster dette i feil gruppe. Send meg en mail så fikser jeg det.

/Thomas
    Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Comment

Hei!
      Takk for hjelpen, men er fremdeles like klok på feilmeldinga.

Comment

Hei

Nå er jeg ikke moderator for denne kategorien, men jeg mener likevel at her er det modarator som skal låse emnet. Etter min mening er det nok at du skriver SOLGT på et innlegg. Eller hva sier du, Thomas?

Mvh
        Sigve Slagnes

Comment

Hei

Nå har det seg slik at de emnene som blir "låste", ikke går an å legge inn innlegg på. De vil etterhvert komme i bunnen av lista, og dermed ikke ligge så mye i veien. På denne måten er det alltid de emnene det er mest interesse om som blir liggende øverst. Men som du sier ville det blitt enklere å lese gjennom innlegg dersom man tok de helt bort. Det er Thomas som er er administrator for forumet, og dermed han som kan svare på desse spørsmålene.

Mvh
          Sigve Slagnes

Comment

Hei

Det er riktig som Sigve sier at jeg "låser" annonsen etter at jeghar fått beskjed om at den er solgt.

Dette gjør at det ikke kan postes flere innlegg til aktuell annonse. Dermed vil den også forflytte seg bort fra første siden.

Du kan se at et innlegg er låst ved at følgende ikon er forran posten:

Synes at det er greit å la postene ligge der for da får man også sett at det fungerer å legge ut utstyr til salgs på Dykkesiden....

/thomas

Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Comment

Working...
            X