Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ris og ros

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

SV: Ris og ros

Hei

Da skal eg tråkke ut i salaten med en gang, det er noe eg er flink på.
    Eg meldte meg inn, KUN for å kunne svare på denne....

Skulle inn og lete etter Kjøp/selg, og måtte sitte og lese gjennom masse ting, for så, helt å slutten av 4 sider finner eg ut at ting er SOLGT.

Jaha?? Hvorfor gidder ingen å oppdatere Subject?

Og argumenter som at det er kjekt å vite hvilket prisnivå man skal legge seg på, er for meg bare pi*s.
    Noen er så gamle at man må jo regne med konsumprisindeksen for å få ett riktig bilde...

Men, men, for all del, eg klarer fint å sortere på dato, men verdien av/i forumet blir jo bortkastet.

Men, men, dere får klare dere selv, eg har sannsynligvis postet mitt første og siste innlegg.
    Og for dere som velger å svelge hele agnet og følge med om eg psoter flere....... Dere får bare følge med, eg har andre ting å ta meg til meg.

Knock your self out!

[email protected]

Comment

-- planet earth is blue --

Comment

Hoy.

Dokker har jo laga teksten i menyan i venstre marg så liten at en gammal mainn må bruke mikroskop - i beste faill lupe - for å kunne orientere sæ.

Vi respekt for alderen, la aill skrift være i minst str. 20.

Ich bin das sær sur und gretten når ich iche kan das text gelesen skikkelich.

Comment

Hei Tåbben !

Når det gjelder valg av størrelse på skriften i menyen er den satt til det den er pga. plassmangel.
          Vi vil heller at dere ser mer forum og dykkesiden enn menyer. Hvis dette er et stort problem for deg kan du alltids øke størrelsen på skriften for hele nettstedet med et par klikk i menyen på din nettleser.

For de av oss som bruker Firefox kan du trykke CTRL og "+" (pluss) for å øke størrelsen.

Størrelse 20 (pt) vil neppe skje i dette århundret.
          Pål Oliver Kristiansen
          http://www.paal-oliver.com
          http://cornix.no

Comment

Som bruker søker jeg stadig på litt forskjellig emner her i forumet. Har sett at det ligger ganske mange utgåtte annonser fra forskjellige butikker/leverandører. Kanskje det hadde vært en idé å rydde opp i gamle annonser for å bedre relevansen i søkene ???

Comment

Som bruker har jeg ingen problemer med å se at innlegg er gamle, siden de alle er merket med datoen de ble lagt inn.

vic
              -- planet earth is blue --

Comment

Sant det. Men iallefall så er det meg for vane å kaste de brosjyrene som feks ICA sender ut etter, tja, kanskje en uke eller to?? ;D

Comment

Det slettes med jevne mellomrom

/Thomas
                  Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Comment

Syns dette var et flott forum jeg, men hvorfor er det ikke et eget forum for DIR?Slik at vi DIR dykkerene kan dele erfaringer om utstyr.
                    På forhånd takk
                    http://direxplorers.com
                    Nytt år, nye muligheter!

Comment

Originally posted by Yo mamma View Post
                      Syns dette var et flott forum jeg, men hvorfor er det ikke et eget forum for DIR?Slik at vi DIR dykkerene kan dele erfaringer om utstyr.
                      På forhånd takk
                      Som jeg husker det er det forsøkt med eget DIR-forum tidligere, men pga laber aktivitet har det blitt slått sammen med teknisk dykking. Tror nok at det ikke er noen problem å dele erfaringer om DIR-utstyr i utstyrforumet heller.

Lille
                      I don`t know what I want, but I want it now!!

Comment

Fant en del DIR på den tekniskedykkerdelen, men det var jo trist at det ikke gikk da...!
                        Men det var jo masse info på de sidene da
                        Nytt år, nye muligheter!

Comment

Syns dette var et flott forum jeg, men hvorfor er det ikke et eget forum for DIR? Slik at vi DIR dykkerene kan dele erfaringer om utstyr.
                          På forhånd takk
                          ...jeg har en snikende følelse av at noen drar oss i leggen, her...
                          Kan Mr DIR-OWD-Helium-mixer-pro-wreck-diver-rent-a-kit virkelig finnes?

Eller tuller du med oss?

A.
                          DKTV, Hot Rod Underwater Exploders (HRUEx) og æresmedlem i "vi som ikke lukker drakta klubben", og første dykker av gullbamseordenen

Comment

Er virkelig nok jeg, har surra rundt her på forumet tidligere.
                            Tenkte jeg sku lage meg en profil så jeg kunne legge inn innlegg.
                            Er bare i oppstarterfasen, men vil bare gjerne lære mer om DIR dykking.

S.
                            Nytt år, nye muligheter!

Comment

S.
                              Så du er en OW-dykker med tre dykk i år, som hadde tenkt å fylle helium på tanken for å lure advanced instruktøren din når du skal gjøre oppgavene på AWD-kurset, på 30m på "Kapten Sortebill"? Og som er "DIR-dykker"?

(1) Jeg tror du tuller med oss.
                              (2) Hvis du ikke tuller trenger du seriøst å komme deg inn i et sikkerhetsbevisst dykkemiljø. Seriøst. De fleste vil gjerne hjelpe en ny dykker på vei, men du må ta det med ro, mann!
                              (3) Jeg tror du tuller med oss.

Peace,
                              A.

DKTV, Hot Rod Underwater Exploders (HRUEx) og æresmedlem i "vi som ikke lukker drakta klubben", og første dykker av gullbamseordenen

Comment

Originally posted by Andreas View Post

S.
                                Så du er en OW-dykker med tre dykk i år, som hadde tenkt å fylle helium på tanken for å lure advanced instruktøren din når du skal gjøre oppgavene på AWD-kurset, på 30m på "Kapten Sortebill"? Og som er "DIR-dykker"?

(1) Jeg tror du tuller med oss.
                                (2) Hvis du ikke tuller trenger du seriøst å komme deg inn i et sikkerhetsbevisst dykkemiljø. Seriøst. De fleste vil gjerne hjelpe en ny dykker på vei, men du må ta det med ro, mann!
                                (3) Jeg tror du tuller med oss.

Peace,
                                A.

Fikk samme følelsen e

Comment

Working...
                                X