Announcement

Collapse
No announcement yet.

forlatt garn på nesodden

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• forlatt garn på nesodden

Fant ett garn på nesoddtangen i dag.ingen blåse eller merking.ligger på ca 7-8 meters dyp rett uttafor et stupebrett ned til venstre for en badeplass.veien ned dit het bergveien eller noe sånt.
    Jeg turte ikke å gjøre noe med det siden jeg fridykket,men håper noen med bobler eller båt og dregg kan være sitt annsvar bevisst. det satt ganske masse fisk i det og det fisker fortsatt.trist at folk ikke fester blåsene sine forsvarlig

Mvh sjur

Sv: forlatt garn på nesodden

Forferdelig! Håper virkelig noen tar ansvar, slike garn kan fortsette å fiske i årevis..
    En alene kan ingenting gjøre. Det sier hundretusener

Comment

Garn som står mere enn 3 dager i sjøen må taes opp!!
      (om det er fisker eller dykker som gjør dette er vel det samme)

-fisken begynner og råtne etter 5-6 timer..

-Ørjan

Comment

. Er det ved badeplassen litt nord for gamle brygga ved Nesoddtangen ? Det har vært en del tjuvfisking med
        garn og ruser der. Tjuvfisketriks er la fisken stå å råtne så kommer hummeren og setter seg fast. Garnet er sansynligvis festet i en liten jernpinne på land helt diskret i nærheten av stupebrettet og står ute i helgene også
        Ringte lensmann ingen bryr seg. Så jeg ryddet opp selv men ikke nok tydligvis.
        http://www.wix.com/aasvidar/aqua-photos-by-vidar

Comment

ja det var der ved stupebrettet,rett uttafor.var der et par uker etterpå med intensjon om å fiske det opp,men da var det borte.

Comment

Working...
          X