Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dykkerulykke i Strømstad
Collapse
X
-
-
SV: Dykkerulykke i Strømstad
Alltid trist, kondolanser til etterlatte.
Må da også spørre om 5 m! som det står i artikkelen er riktig?
Comment
-
En kvinne fra Fredrikstad-distriktet er omkommet, og en mann er kjørt til sykehus etter en dykkerulykke ved en campingplass utenfor Svinesund, melder NRK.
Publisert: 22. August 2004 14:38
Sist endret: 22. August 2004 14:55
Kvinnen i 40-årene var død da redningstjenesten kom til stedet. Mannen ble kjørt til sykehuset i Fredrikstad og er nå i trykktank, sier redningssjef Sven Erik Laundal.
De to var med i et lag på åtte dykkere fra en dykkerskole i Halden. Dykkerne skal ha holdt på med en spesialøvelse da ulykken skjedde.
De to var på 5 meters dyp da noe galt skjedde. Vi er ikke sikre på hva som er skjedd, men vi har dykkere på vei til å hente opp dykkerutstyret som ligger igjen på bunnen ved ulykkesstedet. Forhåpentligvis kan det hjelpe oss til å finne ut hva som er skjedd, forteller Laundal. Ulykken skjedde søndag formiddag.
Sitat Fredrikstad Blad :\'(
"Det finnes ikke ord for slike tragedier, men jeg er sikker på at jeg har alle med meg som driver med dykking, amatør som profesjonell, at de nærmeste pårørende og dykkerskole har vår dypeste sympati og støtte"
Min dypeste kondulasjon, Truls.PADI OWSI
Comment
-
Mine kondolanser til de etterlatte >
Mer informasjon kommer nok snart. Av respekt kan vi I mellomtiden kanskje avstå fra de store spekulasjonene.
Mvh
Kyrre Ingebrethsen.--- Hoka Hey! It is a good day to dive! ---
Kyrre Ingebrethsen
Harstad Sportsdykkerklubb
Fotograferer med Olympus C5060 og PT-20.
Comment
-
http://www.gt.se/index.jsp?a=174200
Litt mere her om den tragiske ulykken
Comment
Comment