Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kritikk av andre dykkesenter enn eget favorittsenter

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

SV: Kritikk av andre dykkesenter enn eget favorittsenter

Originally posted by dhjerp View Post

Her på dykkesiden vil du finne det samme, gjerne i forbindelse med noe som kalles DIR, og andre steder har du samme diskusjonen om CMAS kontra PADI kontra NAUI etc. Er leit, og på mange måter gjør dette dykking til ekskluderende, at man har slike diskusjoner i stedet for at man heller "drar i samme retning". Til syvende å sist er det vannet som trekker oss, uansett hvor og til hvem man har tilhørighet....... :angel:
    Det er ikke måte på hvor mange organisasjoner som utdanner dykkere og ulike kurs det skal være på markedet da.

For basic dykking burde det vært et mer en nok med et kompetansebevis utstedt fra et offentlig utnevnt organ (med nivå tilsvarende PADI Rescue/CMAS **).

Comment

Originally posted by Lille View Post
      Jeg er fast inventar på dykkersport i Trondheim og sinnsykt fornøyd!!!
      Du sier du er fast inventar, da jobber du vel der da??

Slik du skriver, går jeg utifra at [glow=red,2,300]du er sinnsykt fornøyd med din egen innsats....[/glow]da har du ihvertfall gjort det DU kan
      Foretrekker heller hai enn isflak...

Comment

For basic dykking burde det vært et mer en nok med et kompetansebevis utstedt fra et offentlig utnevnt organ (med nivå tilsvarende PADI Rescue/CMAS **).
        Skjønner hva du mener men...
        La oss nå for all del holde det offentlige langt unna dette da! :headache:
        Slikt kan det umulig komme noe godt ut av! :deal:

Comment

Originally posted by komodo dragon View Post
          Originally posted by Lille View Post
          Jeg er fast inventar på dykkersport i Trondheim og sinnsykt fornøyd!!!
          Du sier du er fast inventar, da jobber du vel der da??

Slik du skriver, går jeg utifra at [glow=red,2,300]du er sinnsykt fornøyd med din egen innsats....[/glow]da har du ihvertfall gjort det DU kan 
          Nei jobber ikke der! Med fast inventar mente jeg at jeg går dit når jeg skal handle noe og er nesten hver uke med på båtturene deres.. ;D
          I don`t know what I want, but I want it now!!

Comment

Arbeider...
          X