Announcement

Collapse
No announcement yet.

dykking på valentinsdagen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• dykking på valentinsdagen

Hei!

Skal ut og dykke i morgen ;D på selveste valentinsdagen, gleeeeder meg

Er det noen som vet om det er fryktelig kaldt i vannet og hvordan sikten er? Har ett lite håp om at det ikke skal være såååååå kaldt :shocking:
    Blubb Blubb

Re:dykking på valentinsdagen

Tok meg fri på jobben i dag og dykket på Dronning Maud !
    Sola har enda ikke komt ned til Gratangen :'( det regnet :'(

Det var ca 4 grader og 30 meter sikt ;D
    Om Kai (Dykking) vil, kommer dere til å få se bildene på trykk der snart :thumb:

Jeg kommer til å drømme om hun mange netter fremover :1luvu: det er ett av mine to favorittvrak !

(trur Elise Shülte ble skjøvet ned til 2.plass)
    Regner med at Lurre er enig !?
    Jeg har dykka på Mosel

Comment

Originally posted by dafi
      Hei!

Skal ut og dykke i morgen ;D på selveste valentinsdagen, gleeeeder meg

Er det noen som vet om det er fryktelig kaldt i vannet og hvordan sikten er? Har ett lite håp om at det ikke skal være såååååå kaldt :shocking:
      Det er vel ca. 2 grader i overflaten....så det er bare og komme seg under 15meter eller noe, så hjelper det på litt. (Der har du vel kanskje 6-7 hvis du er heldig )

Men du skal ikke fryse når du er i vannet da... da har du for lite isolasjon på deg. Hvis det begynner å bli litt kaldt, så kan dere jo prøve å "bevege" dere mer under vann f.eks (Svømme fortere altså) men ikke slit dere ut heller da ;D

God tur i sjøen!

-ØL
      DIR-orientert dykker fra Akerselvas utløp
      Start @ MMPB

Comment

Hva. Dykk på dronningen så får man ikke noen mulighet til å bli med

Comment

jeg også skal dykke på valentinsdagen sammen med dykkersport i trondheim. det skal bli en fornøyelse....
          dykket i forig helg også tempraturen var deilig.... bare bitte litt kaldt på hendene..:thumb: men bruk baby-krem inne i våt hanskene så bli det ikke kaldt der heller :thumb:
          hey har du dykke utstyr til salgs?

er kun intrisert i komplette sett ellers alt av intresse

Comment

Vet ikke hvor du skal dykke. Men jeg dykket i Stavanger i går, da var det 3grader på ca 10m. det var nok med en halvtime, Særlig når jeg hadde 3mm våthansker. ;D

Comment

Originally posted by ronnie.u
              Vet ikke hvor du skal dykke. Men jeg dykket i Stavanger i går, da var det 3grader på ca 10m.

Dykker i Oslo. Har vært å dykket i dag også, det var 2 pluss i dag.Men fy hvor man fryser på peke fingrene da :-\ sikkelig kjipt.... Så tror jeg skal prøve den der bebi kremmen neste gang ja.. hehe ;D
              Blubb Blubb

Comment

Arbeider...
              X