Hei
Siden vi nå er såpass mange medlemmer her i Dykkeforumet, noen mer aktive enn andre, så kunne det jo være en ide å "komme ut av skapet" og vise hvordan man ser ut.
Dette er ikke noen skjønnhetskonkurranse
, men snarere mulighet til å feste et ansikt til de forskjellige brukerne. Kan jo være greit neste gang forummedlemmer i Bergen, Oslo eller andre steder skal møtes på puben.
Her er i alle fall et bilde av meg som gallionsfigur på vraket av Solvang på Dykkesidens tur til Gulen 2006

Foto: Christian Skauge
Jeg heter altså Thomas Torjusen, kommer fra og bor i Fredrikstad. Har kone og 3 barn samt 2 hunder.
Startet med dykking i 1993 og har fått en god del dykk etter det
Startet Dykkesiden i 2001 og synes det er topp at så mange benytter siden som sin startside på internett.
Håper at flere "kommer ut av skapet" og viser ansikt.
/Thomas
Siden vi nå er såpass mange medlemmer her i Dykkeforumet, noen mer aktive enn andre, så kunne det jo være en ide å "komme ut av skapet" og vise hvordan man ser ut.
Dette er ikke noen skjønnhetskonkurranse

Her er i alle fall et bilde av meg som gallionsfigur på vraket av Solvang på Dykkesidens tur til Gulen 2006
Foto: Christian Skauge
Jeg heter altså Thomas Torjusen, kommer fra og bor i Fredrikstad. Har kone og 3 barn samt 2 hunder.
Startet med dykking i 1993 og har fått en god del dykk etter det

Startet Dykkesiden i 2001 og synes det er topp at så mange benytter siden som sin startside på internett.
Håper at flere "kommer ut av skapet" og viser ansikt.

/Thomas
Comment