Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis hvem du er

Collapse
Dette er et festet innlegg
X
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Sv: Vis hvem du er

Hei, 28 år gammel mann fra Oslo, forsøker å bli en aktiv dykker Har tilsammen 16 dykk og OW, skal ta AOW neste helg.

Holder på å skaffe meg utstyr etc.

Ta gjerne kontakt hvis du vil dykke med en fersking ;D

Comment

Jeg er da Svein-Arne Rolstad
      Tulling på hele 37 år og noen daga så runder vel 38 om en måneds tid vist ikke alzheimern tulle med meg
      Aktiv i Alta Dykkerklubb og stor trives med "pøblan" der
      Tok Cmas* i 2007 men blitt aktiv først nu i sommer 2010 pga mangel av utstyr og sånt.
      Er vel rimelig hyper på dykkinga og venter på å få tatt Cmas** i løpet av høsten.

Mvh Stingern

Comment

Originally posted by stingern View Post
        Jeg er da Svein-Arne Rolstad
        Aktiv i Alta Dykkerklubb og stor trives med "pøblan" der
        Tok Cmas* i 2007 men blitt aktiv først nu i sommer 2010 pga mangel av utstyr og sånt.
        Er vel rimelig hyper på dykkinga og venter på å få tatt Cmas** i løpet av høsten.
        En fare for at vi sees etterhvert. flytter om litt til Finnmark og har da Alta dykkerklubb som nærmeste dykkerklubb
        PADI IDC Staff Instructor hos http://wedivepattaya.com/

Comment

Stilig kontakt info finner du her http://www.altadykkerklubb.com/
          Mvh Stingern

Comment

Holder til i Stavanger.

Her fra AOWD i Rødehavet:

[img width=520 height=390]http://i737.photobucket.com/albums/xx13/Sponon/Egypt/DSCN3435.jpg[/img]

Comment

Får vel si hei til alle sammen jeg også ;D
              Jeg er 25 år og holder til i Akershus meste parten av tiden, men er også noe på Gjøvik

Dykket for første gang i Egypt i mai i år, sånn liten eksklusjon med båt og instruktør.
              Det ga veldig mersmak, og når jeg hadde en uke uten noen planer i sommer kastet jeg meg på kurs .
              Tok OWD, AOWD, Nitrox og tørrdrakt i løpet av en uke, neste kurs på planen er dypdykk, tar antagelig det i løpet av året
              Kjøpte også komplett dykkerutstyr.

Jeg har rundt 15 dykk under beltet.
              Prøver å dykke så ofte jeg kan, men tiden strekker uheldigvis ikke til over alt...
              har desverre ingen bilder nå, men det kommer senere.

Attached Files
              Jeg er veldig, veldig fersk innen dykking, så jeg beklager på forhånd alle uttryks-feil, missforståelser og dumme spørsmål

Comment

God regnfull Fredags ettermiddag.

Har dykket så lenge jeg kan huske, men jeg mistet loggboken min engang på slutten av 90 tallet.. Er mann, sist jeg såg etter, 34 år, gift, to barn, bor i egentlig i Florida Keys, men er på "sommerferie" i Bergen. Sitter og titter ut vinduet med kaffen i hånden og lurer på om jeg skulle vært borte på Tekslo Dykkerklubb og sagt hei..

Ha en våt helg! -Erik.

Comment

Hei hei alle sammen

Får slenge meg med her jeg også
                  Er 24år, bor i Herøy på helgelandskysten.
                  Tok PADI OWD nå i nov/des.

Bildet er fra mitt andre dykk på kurset
                  Attached Files
                  PADI AOWD

Comment

Ja som sagt så får vel jeg også komme ut av skapet da...
                    Jeg heter da Jørgen Sæther er 15 år og kommer fra Hemne, er ikke dykker enda, men har drevet litt med fridykking om sommrene. Bilde kommer senere.

Comment

Hei!

Første posten min!

Litt om meg:
                      Er 26 år, holder til i Larvik, men reiser hele Norge på kryss å tvers i jobben. Mye på vestlandet!
                      Ganske fersk som dykker, med 17 dykk til nå, 16 av dem i Thailand og et i Norge med tørrdrakt og instruktør.
                      Har hatt lyst til å begynne å dykke lenge, men aldri hatt tid til å få tatt kurs, så to ukers ferie var nok til å rette på det!
                      Så når en først var i gang så blei det OWD og AOWD kurs.
                      Fikk også sett hai (blacktipp) på et av dykka der nede! 10-15 meter fra oss, utrolig spennende og fasinerende.

Magnus

Comment

Ville bare hilse på og gjøre meg kjent med folk som dykker her

Dette er en gammel konto men har aldri vært aktiv her inne.

Navnet er nund, 30 år gammel mann fra Grimstad. Jeg tok Padi Open Water sertifikatet tilbake i 2001 i Oslo, men har hatt liten mulighet for å dykke frem til nå. Skal ta ett oppfriskningskurs på ADykk Kristiansand nå i slutten av Mai og etter det håper jeg at jeg er good to go for å begynne med faste regelmessige turer sammen med min samboer

V-
                        Attached Files
                        I'm just one of thos bad things that happen to good people

Comment

Ronni er navnet.
                          27 år gammel i det offentlige, 60år i kroppen, og 14 i sinnet 8)
                          Har en nydelig datter på 1år, og dessverre nylig blitt singel.

startet dykking på egenhånd, ved selvstudie over nett kan du vel si.. :-X
                          dykket solo i ett års tid, før jeg endelig fikk sjangsen til og ta kurs.

siden da har jeg vel 40+ dykk med stor økning i det siste.
                          Tok Padi owd for ett halvt års tid siden og regner med AOW til sommern.
                          har og kommet meg inn i dykkerklubb (styremedlem) og stått på for og få opp interesse og dykkere i nær miljøet, med stor suksess!
                          Jobber som rørlegger og er av sorten som tenker dykking 90% av hverdagen, elsker å modifisere og fabrikere utstyr!

Attached Files
                          I got nitrogen narcosis! What's your excuse ?

Comment

hei
                            snorre bergersen heter jeg. 17 år gammel
                            tok AOWD for et år siden og har ca. 70 dykk siden det. alle dykk her i kalde norge.
                            med skole og jobb blir det knapt tid til dykking, men jeg får det til å gå rundt
                            Attached Files

Comment

Som nytt og ydmykt medlem får vel også jeg komme meg ut av skapet.
                              Jeg kalles JC blant venner, har hatt dykkerlappen (padi OW) i vel to uker nå og er blitt helfrelst siden første dykket i bassenget i Gravdal. Er forøvrig 35 år, samboer med en herlig jente og er mat og grillentusiast på min hals.

Attached Files

Comment

• Re: Vis hvem du er

Helt ny her inne.
                                Silje Mari heter jeg, er hele 25 år pr dags dato. Er selvstendig næringsdrivende. Begynte å dykke i September 2010. Har til nå ca 53 dykk, alle i Norge.
                                Er kommet så langt som AOWD, har kjøpt Rescue kurset, men ennå ikke fått tatt det.
                                Dykker ofte med min familie og er av de som liker best å dykke vått.

Klikk på bilde for større versjon

Navn:	dykk.jpg
Visninger:	1
Strl:	34.4 KB
ID:	516831
                                AOWD Nitrox 40m

Comment

Arbeider...
                                X