Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis hvem du er

Collapse
Dette er et festet innlegg
X
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• SV: Vis hvem du er

Evald Jakobsen Leder i Ishavets Dykkerklubb

20 år
    Dykket siden 2004

Kurs: DSAT tec deep og IANTD Advanced Recreational Trimix

Evald Jakobsen

Attached Files
    Evald A. Jakobsen

Comment

• Sv: Vis hvem du er

Hei.

Jeg er 20 og kanskje deres største n00b - jeg har ikke engang begynt med dykking! Men jeg trives om sommeren med snorkel for å se på livet under vann og bare koble ut. Det er noe jeg liker veldig godt, så jeg har tenkt å ta et kurs i fridykking som holdes i byen min i sommer. Drømmer om å svømme blant korallrev, klipper, fisk og alt som hører til. Veldig glad i delfiner og hvaler, så jeg drømmer også om å få svømme med noen en gang i det fri. Meldte meg inn her for å få høre erfaringer, senere dele dem, se bilder og bli enda mer fristet til å begynne å dykke

Fant ikke noe bilde med dykkermaske, men har ansiktet mitt her da :lol:

Comment

Ronald Boldvik 25 år her...

Snart oppe i 40 dykk og kommer til å ligge på en del fler etter fullført ferie i Egypt

Dykket siden i fjor og prøvd å være veldig aktiv alt ettersom...Elsker å være under vannet og sveve, samme om det er noe å se på eller ei...Ok, kan bli kjedelig etter 40min uten et eneste severdig syn, men klager aldri om jeg må ut og dykke en dag...

Etter ferien står Rescuediver, Fridykker og Divemaster for tur og om et par år er jeg mest sannsynlig Instruktør selv... olice:

Comment

Hellå! Ny på forumet ;D

Sveinung Sandnes her, kommer opprinnelig fra Vevang i Møre & Romsdal, men bor for tiden i Stavanger hvor jeg går skole på fritiden min. Er 21 år og jobber i Odfjell Drilling som Boredekksarbeider på boreriggen Deepsea Trym.

Interessen for fridykking begynte senvinteren/våren 2008, og jeg har blitt totalt hekta på dykkingen. Når jeg har tid og jeg er hjemme på landet blir det gjerne dykking på hver dag som byr seg. Satser på å få tatt sertifikatet og få begynt med dykking med luft til sommeren som kommer. Can't wait! :azzangel:

Comment

Da forsoker jag igen.

Jag heter Anders Backman, ar 32 ar gammal, och bor i Stavanger dar jag jobbar for StatoilHydro. PADI divemaster, medlem i Stavanger Dykkerklubb, forman i StatoilHydros Dykkerklubb, dykker 5-6 ganger i uka.

Attached Files
            I go down, every day.

Comment

<--Magne Røyrvik
              Bor i Nordgudbrandsdalen og er utdannet Ambulansearbeider og Serviceelektroniker.
              Tok OWD tidlig i juni, og har nå investert i utstyr som jeg håper blir flittig brukt.
              Skal ta AOWD og Nitrox i sommer.

En ting jeg har insett er at det er et svært lite aktivt dykkemiljø her i distiktet.
              Finnes folk med utstyr, men det har ligget i skapet i åresvis, og det er stort sett solodykking de har bedrevet..
              Var visst aktivt på Dombås før, men skal være dødt nå.

Comment

hei alle sammen!!!

per oscar brænd 15 år har advanced, skal snart ta rescue diver. bor i oslo. send en pm hvis du vil dykke, det vil jeg

her er et bilde av meg på Corsika
                Attached Files
                To dive or not to dive?

what a stupid question!

Comment

Her er ett av meg i egypt i mai-09 :-)

mvh Freddy

Comment

Hei folkens : ) Mitt navn er da Aleksander, 22 fra Bodø.

Tok PADI OWD i Egypt i februar 2010, så er passelig fersk, og i tillegg - som presisert tidligere av dere, en 'sydendykker' hehe. :azzangel:

Gjør ikke annet enn å tenke på dykking.. Drømmer om at jeg dykker om natten, plager folk med dykkeprat i hytt og kanon osv.

Håper på å bli en habil dykker og håper jeg kan bli DM en vakker dag : )

Peace.

EDIT: glemte bilde..

Dive now, work later!

Comment

I år er året da undervannskarrieren virkelig skal dras i gang. Tror jeg. Forhåpentligvis.

35 år om noen dager. Bor på Nordkisa i Akershus. Jobber i byen. Tok PADI OW i Exmouth på Ningaloo reef i oktober 2005 (midt på vestkysten av Australia).

Så glad var jeg etter at nødoppstigningen på siste OW dykket va gjennomført og jeg fortsatt pustet på egenhånd

En lei skulderskade satt en stopper for ishockey og golf karrieren i fjor, så da passet det jo bra å skifte fokus.

Har en buddy i Stavanger som har vært behjelpelig med re-introduksjonen til vannet (og tørrdrakt) og skal en tur bortover i påsken for mer oppfrisking. Har slitt med utligning, ikke minst ved oppstiging, men jeg satser på jevnlig dykking hjelper.

Min plan er å bli med på faste dykk med en av klubbene i Oslo området fra etter påske - hvem vil ha meg ? (Det er helt ok om noen gidder å svare :lol: )
                      Man is now able to fly through the air like a bird
                      He's able to swim beneath the sea like a fish
                      He's able to burrow into the ground like a mole
                      Now if only he could walk the earth like a man - this would be paradise...

- Tommy Douglas

Comment

Originally posted by Thomas R. View Post
                        Min plan er å bli med på faste dykk med en av klubbene i Oslo området fra etter påske - hvem vil ha meg ? (Det er helt ok om noen gidder å svare :lol: )
                        Svarer på PM jeg
                        Følger av DIN-standarden.

Diving
                        In
                        Narvik
                        -Standard

Comment

Originally posted by navigas View Post
                          Originally posted by Thomas R. View Post
                          Svarer på PM jeg
                          Glomdykk må jo være perfekt for Thomas Enig Navigas?
                          Medlemmer både på Kløfta, Jessheim og Årnes.

MVH
                          Miramar

Comment

Ja vi Kløftinger får stå sammen

Man is now able to fly through the air like a bird
                            He's able to swim beneath the sea like a fish
                            He's able to burrow into the ground like a mole
                            Now if only he could walk the earth like a man - this would be paradise...

- Tommy Douglas

Comment

Har vært inne på siden her en god stund nå, men har glemt å vise hvem jeg egentlig er :

Altså: Lars Olav Strekerud, 27 år, bor i Oslo. Dykker villig vekk, hvor enn det måtte være. Trives bedre under enn over vann. Liker spesielt godt å fotografere, jakt er også moro (når man ikke er i Oslofjorden).
                              Har selvsagt fullt utstyr og dykkebil, og sitter i styret i Osi Dykking.
                              Trenger å få tatt et par kurs til snart slik at sertifiseringen blir stående i stil med erfaringen, synd at Padi er så lite interessant (mister lysten når det kommersielle er viktigst). :speechless1
                              Attached Files
                              Dykker i "god" dir-stil, men savner helmasken når det er iskaldt og/eller fullt av brennmaneter/kloakk...

Comment

Heisann, da er det vel min tur.
                                Heter Kai er 20 år fra Akershus. Tokk owd i 2006 men har ikke dykket noe særlig før i år.

Uploaded with ImageShack.us

Comment

Arbeider...
                                X