Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vis hvem du er

Collapse
Dette er et festet innlegg
X
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• SV: Vis hvem du er

Her er jeg. rjan Leifseth fra Fauske i Nordland.
    Bor i Asker utenfor Oslo.
    Attached Files
    Dykkefrelst Nordlænning fra Fauske (Tidligere kjent som Ørjan26) www.fauskedykk.com

Comment

skylling av utstyr: "Dory! Sett ventilen i kjeften.." sa en fyr som satt på brygga. Jeg tenkte at jeg gjorde best i å gjøre som han sa, og jeg hadde rett. Vips gikk jeg med hodet først ned i skylletanken, boblet runt og kom opp men latterkrampe.

Gylte brygge er et spennende sted. :drukner

Her om dagen ble jeg utsatt på haiangrep.. eller en dykker som fant det for godt å bite i svæmmeføttene mine... :action6

Ellers er jeg: Stine Kirkebø, 22 år, ow (gjennom Hydra 5.juni 2005), aow (august), nitrox, marinbiologi og veldig, veldig snart: båt, ML og dyp. logget nummer 63 i dag. Det er ikke mye mer å si. Skulle bli feriedykker, ble avhengig. Deler tolv kvadrat med dykkeutstyret, skolebøker og jazzsneakers. Ikke rart jeg er mye på Scuba Bar.

Bobles på gylte i morgen (søndag) også. Sees? :dykker:
      Attached Files
      I've been bounced around
      But I'm still standing up
      I've been so far down
      That my ears they popped
      And it was then I knew
      By all the wrongs you do:

That if you can't be good - Be careful.

Comment

Her er jeg..
        Jeg heter Rune Edvin Haldorsen og er fra Oslo eller noe sånnt.
        Bildet er fra søndre Skipelle i Drøbak 1. juledag ett eller annet år.
        Bilde 2 er sånn jeg ser ut under vann (et raskt skifte i overflaten og vi får nummer 1)
        Attached Files
        Rune Edvin Haldorsen
        https://runehaldor.foto.no/

Comment

Dette er meg. På tur. Aldri sur.

Lululu

Comment

Heisann,
            Runar Helle, 28 år. OW siden en gufsen februar-dag på Jæren i 99, men har ikke vært så aktiv før jeg flyttet til Kongsberg. Ironisk da byen ikke ligger ved sjøen, sier du?... joda ser den :P

Nettopp kjøpt meg utstyr så det blir nok adskillig flere dykk fremover ;D

Edit: Nettopp tatt advanced kurs:-)
            Attached Files
            "Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals ... except the weasel". Homer

Comment

Hei alle sammen.

Nettopp meldt meg inn her!!! Kanonbra dykkeside-- uten tvil den beste.

Vi er et kompisgjeng på 4 så hvis dere vil se og vite mer om oss så besøk gjerne vår hjemmeside

www.buddydivers.tk

alle ble vel oppfordret til å legge inn bilde, men gride ikke å konvertere noen til riktig format, så får ha det til gode, når jeg har fått experthjelp

Så til da kan de som vil se littt om meg og ,mine buddies på vår hjemmeside.

til neste gang!!!

og igjen, super nettside for oss i dykkefamilien!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jim
              BuddyJim

Comment

Hmm, etter et år her på dykkesiden så er det vel på tide å presentere seg

Jeg heter Ingrid og plasker mest rundt i Oslofjorden. Har per dags dato 78 dykk, og tok lappen 1. oktober i fjor. På "fritiden" studerer jeg på UMB.

Bildet er tatt i mars da jeg var på tur med Hydra til Sharm el Sheikh.
                Attached Files
                Dykket med hval i Oslofjorden!

Comment

Bonjour messieurs et dames. J'mappelle Espen. J'habite a tromsø.. og så orker jeg ikke skrive mer fransk.. Jeg bor i tromsø, tok dykkerlappen i månedsskiftet juli/august. Har nå hatt 42 eller 42 dykk. Jobber på dykkersenteret i Tromsø..

Comment

Heeii
                    jeg heter Anette Olafsen, og det er ikke så veldig lenge siden jeg joina dykkesiden.. burde nok hatt et bilde jeg å, men skjønner ikke hvordan jeg :-[ det er jo et lite bilde av meg der på siden da<--
                    jeg tok serfikatet i april i år (2005) Cmas*
                    jeg elsker å dykke, det er helt ubeskrivelig!!
                    de fleste her vet vell hva jeg mener
                    jeg har ikke hatt sånn kjempe mange dykk men, dykker mest ute i Langesund, gjerne med klubben min! og det er alltid morro på fyret!
                    Hilsen Anette

Edit: Lagt til bilde
                    Attached Files
                    En hver Idiot kan snakke sant..
                    Men det kreves en viss intelligens for å lyve ;D

Comment

Hei alle sammen

Fått en del spørsmål om hvordan navnet Jonas dukket opp som pseudonym, men det er så enkelt at det var det jeg hadde tilgjengelig når jeg en gang i tiden kom over dette forum, og siden jeg ikke visste den gang hva dette forum representerte så ble det navnet.

Bilde fra det våte element skal komme opp på venstre side. Sier nok ikke så mye, men det er det enste jeg har :-(

Jeg, André har den 27 desember dykket i 27 år, med større eller mindre avbrekk. Nettopp vært gjennom en "lei det" periode, men i morgen så passerer jeg 70 + dykk i år :-) Ikke så mye i forhold til mange her, men nok for meg :-)
                      Trives like bra på "grunna" under matauk som dypt nede i dypet for å studere et aller annet vrak :-)

Comment

Her er jeg Eivind Myklebust

Hardanger Dykk
                        Attached Files

Comment

skal også legge inn bilde her etterhvert ;D
                          ---------catarina----------

Comment

Kunne krone meg med tittelen CMAS* den 22.09.05. ;D
                            Jobber med den andre stjernen nå.

Edit: oppdatert bilde
                            Edit: andre stjernen er i boks! sammen med Nitroxlappen! ;D
                            Attached Files
                            D = Doing
                            I = It
                            M = MyWay
                            The only way to dive.

Comment

Pål Rønning, bor i Oslo.

Har en CMAS*-sertifisering fra '98, men dykket veldig sjelden fram sommeren '04 hvor en tur til Mauritius vekket interessen igjen (og et helt nytt utstyrsunivers åpnet seg).

Siste a-haopplevelse var GUE-F, og nå prøver jeg å komme meg i vannet så ofte som mulig :diver_smiley:
                              Attached Files

Comment

Ja jeg får vel legge ut et bilde jeg også.
                                Jeg heter Roald Hulthin og er fra det blide sørland
                                verste bildet er fra OWD kurset i nov.2004.
                                Nederste bildet er fra et dykk på M-426 i vestergapet Kristiansand (fotograf: Kjetil Mikaelsen www.kjetilmik.com )
                                Har nå AOWD.
                                Flere bilder her: http://hulthin.net/Dykking.htm

Attached Files

Comment

Arbeider...
                                X