Announcement

Collapse
No announcement yet.

Savna dykker i Florø, komt til rette!!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Savna dykker i Florø, komt til rette!!

Dykkere på bærtur ;D ;D

http://www.firdaposten.no/lokale_nyh...icle829085.ece

Thomas
    " e ikkje det farli då?? "

Re:Savna dykker i Florø, komt til rette!!

– Eg er veldig glad for at det gjekk bra, det var mørkt ute og kunne lett gått verre. Eg håpar dette er ein tankevekkjar for dykkarane. Dei må hugse å følgje reglane og ha line seg imellom. Aller helst skal dei ha ein person på land i tillegg, seier Hauge.
    [hr]

Når ble det en regel å bruke line seg imellom??
    Synes den dykkeren som ringte politiet må ta sin del av skylden! Han kunne ha ventet litt med å ringe til politiet.
    De burde ha avtalt seg imellom hva de skal gjøre hvis de kommer bort fra hverandre.

Det er noe som heter å ha buddy i øyekroken under hele dykket!
    steinkjer Sportsdykkere
    DIR - Orientert Trønder.

Comment

Re:Savna dykker i Florø, komt til rette!!

Originally posted by Jørgen L
      – Eg er veldig glad for at det gjekk bra, det var mørkt ute og kunne lett gått verre. Eg håpar dette er ein tankevekkjar for dykkarane. Dei må hugse å følgje reglane og ha line seg imellom. Aller helst skal dei ha ein person på land i tillegg, seier Hauge.
      [hr]

Når ble det en regel å bruke line seg imellom??
      Synes den dykkeren som ringte politiet må ta sin del av skylden! Han kunne ha ventet litt med å ringe til politiet.
      De burde ha avtalt seg imellom hva de skal gjøre hvis de kommer bort fra hverandre.

Det er noe som heter å ha buddy i øyekroken under hele dykket!
      Jeg var i kontakt med en av dykkerne i formiddag, i forkant av dette dykket.
      Jeg ble kontaktet siden begge dykkere er utenbysfra, og de ville dykke her.
      Det jeg med sikkerhet vet er at en av dykkerene er forholdsvis uerfaren, og en av de meget uerfaren, uten at jeg vet hvem som dukket først og sist opp!

Videre viser jo avisutklippet den manglende kompetansen hos politiet, men de kan jo ikke vite alt de heller!!
      " e ikkje det farli då?? "

Comment

Arbeider...
      X