Announcement

Collapse
No announcement yet.

legesjekk

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• legesjekk

Heisann. Har nettopp kommet igang med dykkingen, etter mye om og men. Tok legesjekk i forbindelse med kurs i fjor og alt var ok. Men lurer på om det er slik at man bør ta en slik sjekk jevnlig, i såfall hvor ofte, eller om det holder å følge med selv på helsa.

Og i tillegg lurer jeg på om man må ta noen forhåndsregler i forhold til uføre og livsforsikring, siden jeg er så snusfornuftig og tenker på alt og ikke vil sitte med skjegget i postkassen om noe grusomt skulle skje

Sv: legesjekk

Det er ikke så dumt å følge med litt med tanke på den medisinkse tilstanden. Men med mindre noe endrer seg, så vil man være dykkbar ganske lenge.

En annen side er forsikringer, de er flinke med å ta forbehold i den bransjen. Så der må vilkårene gjennomgås grundig når man bedriver dykking.
    Ingenting er umulig, det tar bare litt lengre tid....

Comment

Å ha en årlig legesjekk er ikke dumt, uansett om du dykker eller ikke. Er kansje greit med en lege som har litt greie på hva dykking innebærer.

Den beste forsikringen jeg vet om når det gjelder dykking er den til DAN https://www.daneurope.org/eng/english_.htm

Comment

Årlig sjekk er vel kanskje litt drøyt. Skjønner at man aldri kan være for forsiktig, men koster fort en mellom 800-1200 for en godkjent helseattest. I offshoreindustrien varer en slik i to år.

Wracul

Comment

Arbeider...
        X