Announcement

Collapse
No announcement yet.

Les dette først - råd og vink

Collapse
Dette er et festet innlegg
X
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Les dette først - råd og vink

Hei

Velkommen til dette forumet for alt mulig. Med alt mulig menes alt mulig innen vårt kjære tema dykking.

Før du starter å benytte deg av forumet bør du lese våre [iurl=http://www.dykkesiden.com/forum/index.php/topic,15738.0.html]retningslinjer[/iurl].

Vi anbefaler alle nye brukere å oppdatere sin profil med mest mulig info om seg selv. Det gjør du etter at du er logget inn og ved å trykke på denne knappen: [img width=76 height=16]http://www.dykkesiden.com/forum/Themes/classic/images/norsk/profile.gif[/img]
    Vi oppfordrer også flest mulig av dere å "komme ut av skapet" og vise ansikt.. Det kan man gjøre i denne tråden.

Ellers så er det også en god skikk å ikke stille samme spørsmålet flere ganger. Med det så mener vi at du bør søke i forumet før du stiller et spørsmål. et kan jo hende at temaet har vært berørt tidligere. Klikk på denne knappen for å søke: [img width=76 height=16]http://www.dykkesiden.com/forum/Themes/classic/images/norsk/search.gif[/img]

Synes du det er mange ord og uttrykk du ikke helt forstår - se denne linken for en forklaring.

Aktivere/deaktivere nyhetsvarsling:

Ønsker du ikke å motta nyhetsvarsling ved nyheter på Dykkesiden så kan du endre det ved å gjøre følgende:
    • Klikk på [img width=76 height=16]http://www.dykkesiden.com/forum/Themes/classic/images/norsk/profile.gif[/img]
    • Velg så Varsling og e-post i menyen
    • Ønkser du ikke å motta mail ved dykkenyheter så tar du av den øverste haken. Dersom du ønkser å skru på slik varsling så skal øverste hake være på.

Håper du får det fint her i forumet
    /Thomas
    Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Re:Les dette først - råd og vink

Du Thomas, Jeg får ikke mail om nye emner selv om jeg har huket av for det på varsling. Hvorfor det?
    Einar Wiik
    Ålesund
    Orcaadopterbardykker;-)

Comment

Hei Einar

Har sendt deg en mail nå for å sjekke om at mailen du har oppgitt er riktig.

Dersom den er det så får vi se hva som kan ha skjedd. Kanskje du har spamfilter fra Telenor og at meldingen av en eller anen grunn blir ppfattet som spam Har du spamfilter?

/Thomas

Comment

Jeg har ikke spam filter.
        Einar
        Einar Wiik
        Ålesund
        Orcaadopterbardykker;-)

Comment

Hei Einar

Har nå vært inne og endret litt på din varslingsprofil ogsatt på en hake til som du ikke hadde. (se bilde vedlagt)

Tror at dette kan være løsningen, og det finner vi jo fort ut dersom du får en medling om at det er kommet inn n ny tråd i denne tråden.

Vi krysser fingrene.

/Thomas
          Attached Files

Comment

Det ser ut som om det funker no, så får en se videre. Det har fungert sånn opp og ned med meg å.
            Einar
            Einar Wiik
            Ålesund
            Orcaadopterbardykker;-)

Comment

Hei

Fint at det funker nå.

/Thomas

Comment

Til alle nye brukere av forumet så vil jeg stresse det følgende (som også står i første innlegg i denne tråden...)

Ellers så er det også en god skikk å ikke stille samme spørsmålet flere ganger. Med det så mener vi at du bør søke i forumet før du stiller et spørsmål. Det kan jo hende at temaet har vært berørt tidligere. Klikk på denne knappen for å søke: [img width=76 height=16]http://www.dykkesiden.com/forum/Themes/classic/images/norsk/search.gif[/img]

/Thomas

Comment

hei

kom ut av skapet er det snakk om
                  nå er jeg helt fersk her og hadde tenkt til og legge ut bilde men skjønner ikke helt hvordan dette gjøres eneste som har med eget bilde på profilen er at jeg må tste inn en web adr men jeg skal jo legge det opp rett fra pc`n hvordan løses dette

lev livet man lever 1 gang

Comment

SV: Les dette først - råd og vink

fikk nok ikke helt til dette med bilder jeg heller nei... ???

Comment

Ordne på pc'n din ett bilde med maks str. 500 pixler bredt
                      og maks 100kb stort. Trykk "Ekstra Valg" og finn bildefilen
                      på pc'n din. Trykk LAGRE, IKKE forhåndsvis!

Har du muligheten kan du også linke til bildefilens plassering
                      en annen plass på nettet med tag'n [img][/img] der filen
                      plassering vil så mitt i tag'n.

Arnt Eirik
                      [center]IshavetsDykkerklubb
                      Berlevågnytt

Comment

Hei

Ser med glede at det er mange nye brukere i forumet. Anbefaler dere å se på det som står i post 1 her, og spesielt dette med å fylle ut mer info om dere i profilen. Trykk på [img width=76 height=16]http://www.dykkesiden.com/forum/Themes/classic/images/norsk/profile.gif[/img] når dere er logget inn og fyll ut litt mer info om dere selv.

/Thomas

Comment

Working...
                        X