Announcement

Collapse
No announcement yet.

Moderatorene har våknet...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Moderatorene har våknet...

Forumet har etter min mening har falt dramatisk i nytteverdi de siste månedene. Hovedsakelig er vel det på grunn av enkeltes trang til å fremheve seg selv og sine teorier, og trådene blir lange og tildels meningsløse. >

De siste dagene har jeg prøvd å provosere frem noen reaksjoner fra moderatorene, og det ser nå ut til at de i hvert fall har våknet til noen av mine "personangrep".

Hurra... Da er det kanskje håp for forumet videre, og inntil man får forumet inn på mer farbar vei igjen tar jeg meg en pause fra disse sidene. :'(

Kanskje vi ses om noen måneder, og ha mange gode dykk så lenge! 8)

Re:Moderatorene har våknet...

Ikke ta det altfor personlig, men å klage / sutre over moderatorer som reagerer, synes jeg i 90% av tilfellene er bare tåpelig.

Har du gått over streken for å provosere frem ting, så må du regne med at noen våkner. Hva annet hadde du forventet?

Om noen reagerer må mine innlegg, så får jeg ta det til etteretning, og evt ta det opp med den som har reagert (forutsatt at moderator gir seg til kjenne).
    Mvh
    Øystein Sanne
    Sanne.com

Comment

Jeg er litt enig med første innlegg. Er det mulig å få i gang en spørreundersøkelse ang. "problemet" Jeg er så fersk at jeg vet ikke hvordan man går fram men det er sikkert flere som kan starte det.
      Dive safe.

Comment

Det var en slik avstemning en gang, men såvidt jeg husker ble det lett "hvem liker du" og "hvem kan du ikke fordra" -preg over det.

Er ting veldig ille, får man ta det opp med Thomas, ellers synes jeg at uenigheter med moderatorene bør foregå mellom de to det gjelder.

God takt og tone synes jeg tilsier at vi skal spare både oss selv og andre lesere her for å fylle debattene med slikt.

Jeg sier ikke nei til uenigheter, men synes lett slike diskusjoner "tar av" og blir usaklige / personangrep.

Mvh
        Øystein Sanne
        Sanne.com

Comment

Originally posted by Oystein-S
          Ikke ta det altfor personlig, men å klage / sutre over moderatorer som reagerer, synes jeg i 90% av tilfellene er bare tåpelig.

ææh, kanskje du burde lese hva jeg skrev en gang til....

Har du gått over streken for å provosere frem ting, så må du regne med at noen våkner. Hva annet hadde du forventet?

det var liksom meningen.....

Om noen reagerer må mine innlegg, så får jeg ta det til etteretning, og evt ta det opp med den som har reagert (forutsatt at moderator gir seg til kjenne).
          det er forskjell på å reagere på enkelte innlegg og å sabotere alle tråder konsekvent...

det har nok liten betydning for den gemene hop om jeg ikke er aktiv i dette forumet eller ei, men sjefsmoderatoren bør kanskje "ta temperaturen" blant medlemme sine...

god sommer nok en gang!

Comment

Ja, i dei aller fleste tråder har det komme på eit nivå der ein berre ventar på ein komentar
            "faren min er sterkare enn deg,så det så"!
            Eller ein rompevits.

Så eg er vert glad når endelig noken våkner her!
            Alltid dykkeklar !

WEb cam 18 m dyp www.dykkarklubben.no

Comment

Originally posted by staferni
              Hurra... Da er det kanskje håp for forumet videre, og inntil man får forumet inn på mer farbar vei igjen tar jeg meg en pause fra disse sidene. :'(

Kanskje vi ses om noen måneder, og ha mange gode dykk så lenge! 8)
              Leser du forumet enda? Det har da ikke gått noen måneder enda...
              Ser forresten av den fragmenterte quotingen din at du har FUE som forbilde.

;D Måtte bare ;D

Kan jo si litt om det som diskuteres her også. La et diskusjonsforum være et diskusjonsforum. Det er sunt med lange diskusjoner og forskjellige meninger. Avsporinger vil det alltid være og en lærer jo mye der også. Synes dette forumet både er underholdende og lærerikt og folk som skriver mye og har mange meninger på forumet her må tåle litt "personangrep" så lenge det ikke blir alt for seriøst (eksempel: det jeg skrev øverst i dette innlegget).

Forøvrig enig i at moderatorene kunne sagt fra dersom ting er i ferd med å ta helt av.

Smil og vær glad

Comment

Originally posted by staferni
                Forumet har etter min mening har falt dramatisk i nytteverdi de siste månedene. Hovedsakelig er vel det på grunn av enkeltes trang til å fremheve seg selv og sine teorier, og trådene blir lange og tildels meningsløse. >

De siste dagene har jeg prøvd å provosere frem noen reaksjoner fra moderatorene, og det ser nå ut til at de i hvert fall har våknet til noen av mine "personangrep".

Det er flere av moderatorene som sender PM til medlemmer om at de må tone ned, noen tar da hensyn mens andre ikke bryr seg !

Direkte personangrep prøver vi å fjerne eller redigere litt, men vi er ikke så mange moderatorer og det er MANGE innlegg å lese gjennom !
                Jeg for min del detter litt av når et tema blir 10 sider langt og alle innleggene blir på 100 meter !

Ellers kan du jo sende en PM til en av moderatorene for fortelle oss hva du ønsker at vi skal se på, eller om du føler at en moderator er slem mot deg kan du nevne det til Thomas eller en annen moderator

Var det foresten fint at "noen" hadde redigert litt på innlegget ditt ?
                Jeg har dykka på Mosel

Comment

Originally posted by oyoz
                  Kan jo si litt om det som diskuteres her også. La et diskusjonsforum være et diskusjonsforum. Det er sunt med lange diskusjoner og forskjellige meninger. Avsporinger vil det alltid være og en lærer jo mye der også. Synes dette forumet både er underholdende og lærerikt og folk som skriver mye og har mange meninger på forumet her må tåle litt "personangrep" så lenge det ikke blir alt for seriøst (eksempel: det jeg skrev øverst i dette innlegget).

Forøvrig enig i at moderatorene kunne sagt fra dersom ting er i ferd med å ta helt av.

Smil og vær glad
                  vi prøver å si ifra innimellom, men vi er jo bare mennesker vi og (det hender vi også sklir litt ut )
                  Jeg har dykka på Mosel

Comment

Synes moderatorene og Sjefen gjør en knall jobb ;D

Men jeg er eing at noe tråder blir væl lange

Et diskusjons forum er til for å diskuteres i, tåler man ikke at andre har forskjellig synspunkt så holdt kjeft.

Comment

Arbeider...
                    X