Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dykkerkurs

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Dykkerkurs

Kan noen fortelle meg hvor jeg må reise for å ta dykker sertifikat? Hvor mange dager går det over, og hvilke priser er det som gjelder? Det som hadde vært mest kult, må være et opphold m/kurs. Har ved et par turer til kreta prøvd å dykke med instruktør, og er alvorlig bitt av basillen. Bor ved Hamar. Send gjerne en mail til meg. Men vær kjapp, jeg vil plaske vann...Strax!!! ;Dihmsa@start.no
    KVAKK!!!

Reykkerkurs

For oss som bor i de dype skoger er det enklest å ta kurs i Oslo (eller omegn). Det er mulig å ta kurs på Hamar (kontakt meg så kan du få et telefonnummer til han som driver med det), men kapasiteten er begrenset. Sjekk ut f.eks. Dykkersport og Hydra selv. Jeg kjenner Hydra best og de holder bl.a. kurs over to helger (+en torsdagskveld). Dette passer gjerne best hvis du ikke har mulighet for heldagskurs nå i sommer.

PS! Ta gjerne kontakt med oss i Mjøsen Dykkerklubb - vi trenger aktive dykkere (og du trenger trening) og driver treningsdykking (i Mjøsa) hver onsdag i sommerhalvåret.
    Erik Bjørnstad
    tlf. 911 48 611

Comment

Reykkerkurs

Hva med å ta kontakt med en dykkerklubb i området der du bor??? Gjøvik froskemannskulubb er ver i nærheten :
      Proud member of ÆGIR DK
      CMAS *** Scuba
      CMAS * Scuba Intstruktør
      CMAS *** Snorkel
      CMAS ** Fridykkerinstruktør

Comment

Reykkerkurs

Dykkersport i Oslo starter weekend-kurs 4/8. Se tider under.

Det står at kurset er fullt, men da jeg tok et tilsvarende kurs i april/mai var det flere som falt av allerede på legesjekken, så ring og sjekk. Med passert legesjekk er det jo kanskje et håp ...

Tidene er:
        Man 04.aug Start/Teori Kl. 18-22
        Lør 09.aug Teori/Bass. Kl. 09-17
        Søn 10.aug Teori/Bass. Kl. 09-17
        Lør 16.aug Sjødykking Kl. 09-17
        Søn 17.aug Sjødykking Kl. 09-17
        Man 18.aug Sjødykking Kl. 12-17

PP

Comment

Reykkerkurs

Evt ring Hydra... de matcher Dykkersport til gangs.

Og når det gjelder utstyr, sjekk her inne før du kjøper en pakkeløsning. Pakkene er gode, de, men du kan spare penger og få gode løsninger ved å benytte kunnskapen her inne.
          Mvh
          Øystein Sanne
          Sanne.com

Comment

Reykkerkurs

Ellers vil jeg annbefale: http://www.prodykkoslo.no/ seriøst og mye enklere enn de inne i oslo.

Ligger helt ved vannkanten. Du gjør alt på et sted. Kurslokale, basseng og sjø alt på et sted. De er svært seriøse og hyggelige også.

Kurs hver uke!

Comment

Reykkerkurs

Som nevnt av andre kjører også Hydra kurs. Starter forøvrig tre kurs i uken: Intensiv (en uke), helg (tar tre uker å bli ferdig) og kveld (ni dager, ikke helg).
              MSDT #505799

http://picasaweb.google.com/cavebaard

Comment

Arbeider...
              X