Announcement

Collapse
No announcement yet.

Litt om Harry :-)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Litt om Harry :-)

Litt om Harry

Lærte å dykke som16 åring og dykket deretter 10 år i forsvaret ( ikke det Norske ) bland annet med gass dykking. Han er godt orientert om hva som tilbys i dag av undervisning og dykke systemer rundt forbi Flere faktorer har bidratt med at Harry dykker solo … ingen organisert dykking som foregår i nærmiljøet hans, og hans lidenskap for arkeologi og foto sådan medfører en litt egoistisk form for dykking.
    Harry fraråder solo dykking ovenfor andre uten å ha lang erfaring og kunnskap om skikkelig konfigurering samt gjennomtenkte løsninger som går litt lengre en selve turen undervann. Det er trening og atter trening samt kontinuerlig å tenke sikkerhet og sette deg inn i situasjoner som kan oppstå. Harry syns også at solo dykking gir en enorm frihet, og er kanskje den form for dykking som må tas mest seriøs.

Ha en fortsatt flott sommer

Harry ;-)

Re:Litt om Harry :-)

Originally posted by Harry
    Litt om Harry

Lærte å dykke som16 åring og dykket deretter 10 år i forsvaret ( ikke det Norske ) bland annet med gass dykking. Han er godt orientert om hva som tilbys i dag av undervisning og dykke systemer rundt forbi Flere faktorer har bidratt med at Harry dykker solo … ingen organisert dykking som foregår i nærmiljøet hans, og hans lidenskap for arkeologi og foto sådan medfører en litt egoistisk form for dykking.
    Harry fraråder solo dykking ovenfor andre uten å ha lang erfaring og kunnskap om skikkelig konfigurering samt gjennomtenkte løsninger som går litt lengre en selve turen undervann. Det er trening og atter trening samt kontinuerlig å tenke sikkerhet og sette deg inn i situasjoner som kan oppstå. Harry syns også at solo dykking gir en enorm frihet, og er kanskje den form for dykking som må tas mest seriøs.

Ha en fortsatt flott sommer

Harry ;-)
    Han harry er det en tredjeperson som får til og kan og får lov til det som du ikke kan er det en fantasi figur (Liksomvenn).
    Eller er det bare Harry som liker å være litt spesiell.

Jeg hadde same opplevelse med den eldste datteren min når hun var liten hun skapte en liksom venn som fikk til og lov til allt som hun ikke kunne.(Ganske vanligt for små barn).
    Og det var ingen som kunne måle seg med henne.

Kanskje litt på kanten

Comment

Vel. Må innrømme at jeg har dykket litt med Skybert jeg også.
      Men selv om han kan redde folk fra et brennende hus kan han ikke hjelpe meg på dypet. Så jeg ga han sparken som buddy. Men jeg må få si at det var en enorm frihet.

Ellers kan du jo fortelle litt om utstyrs konfigurasjonen til denne Harry ???

Comment

Kyrre synes at Harry's måter å legge inn fuel to fire, samt Harry's eh.. skrivemåte, minner om et lite troll fra vestlandet som dukket opp for et års tid siden.
        Kyrre synes ikke det er noe revolusjonerende i det som dukker opp fra Harry, men synes det er interessant hvordan syklusen gjentar seg på alle nyhetsgrupper...

Kyrre dykker forøvrig ikke med Skybert. Kyrre synes det er greit å dykke med Kate og Hans-Petter.

--- Hoka Hey! It is a good day to dive! ---

Kyrre Ingebrethsen
        Harstad Sportsdykkerklubb
        Fotograferer med Olympus C5060 og PT-20.

Comment

Originally posted by Harry
          og hans lidenskap for arkeologi og foto sådan medfører en litt egoistisk form for dykking.
          Hvor får vi se bildene ?
          Jeg har dykka på Mosel

Comment

Hei,

He he ..kost meg her på forumet disse dagene. Har lagt merke till at for nogen er dykking mest " religion " og " teori "

Til FUE: Jo . har vore lenge i forsvaret i hjemlandet mitt :-) Føler nu ingen behov for å utdyppe mine egne prosedyrer og konfigurasjon over nettet akkurat nå, men ta dialogen gjerne en annen gang.

Til Lurre: Pass på trollet ikke ta deg ...he he

Til Leash: Så modig av deg å dykke solo da ..

Til Stroke: Skal vedde på at du er glad i din eldste :-)

Skal ha en par uker ferie .. både fra data og dykking.

Henrik (Harry)

Comment

Modig å dykke solo ?????
              Er som å ikke dykke med backup ventil.
              Man trenger den ikke før man virkelig gjør det.
              Idiotisk !!!
              men ah det er hærlig å være idiot i blandt. ;D

Comment

Arbeider...
              X