Noen andre som har tenkt samme tanken?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Høst tur til Sharm
Collapse
X
-
SV: Høst tur til Sharm
Jeg hadde 20 dykk i Rødehavet i fjor. Bodde først en uke i Hurgada, så 2 uker i Sharm. Sistnevnte er det beste stedet, selv om vi så noe mer stort på turene fra Hurgada.
Jeg har akkurat kommet hjem fra 16 dagers tur i Thailand, men reiser til Sharm rundt månedskifte juni/juli.
Om det blir tur i november er for tidlig å si.
Kontakt meg om du eller andre skal ned i sommer. Har gode kontakter i Sharm.
Comment
-
Tjøme og Nøtterøy Dykkeklubb reiser 4. november.
Fortsatt mulig å melde seg på her.
Se flere detaljer på
www.lokalsport.com/tndkMedlem av Tønsberg Dykkeklubb. www.tbgdykk.no .................. UV-videoer: https://vimeo.com/user4995046/videos
dykking - starter med en nedtur og slutter med en opptur -alltid :-) Ant.dykk: 460+
Comment
-
Originally posted by Lillu View PostHar lyst til å reise til til Sharm og dykke torsdag 13 eller torsdag 20 november (med natureventyr). Har ingen buddyer som kan være med :-(
Noen andre som har tenkt samme tanken?
Du kan få låne min........!! Jeg har et helt hav av sosiale og knallgode buddyer som er tilknyttet Tjøme og Nøtterøy dykkerklubb. Sjekk klubbens hjemmesiden eller bli med meg å hils på dem når du kommer hjem igjen i fra Africa. till then take ...care!Foretrekker heller hai enn isflak...
Comment
-
Vi reiser en hel gjeng den 27 august 2004 til Sharm. Opperatør er Pyramidene, og prisen er rundt kr 3000.- for en uke.
Hotellet er Sonesta Club, og vi dykker med Colona Divers.
Sist dro vi 6 stykker, men endte opp med å bli en gjeng på 20 stk der nede. Vi hadde egen båt de dagene vi dro ut på dykking, og vi hadde det veldig artig på kvelden.
Comment
Comment