Announcement

Collapse
No announcement yet.

Thailand 18 mai til 8 juni

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Thailand 18 mai til 8 juni

;D

Reiser til Thailand med noen venner som ikke dykker.
    Har leid hus i Pattaya, men regner med å ta turen videre til vestkysten for å få til no dykking.
    Satser på å få til 3-4-5 dagers liveaboard. Gjerne flere dager.
    Så er det noen som tenker i de baner, hører jeg gjerne ifra dere.

Mvh EirikN
    dive now, work later

SV: Thailand 18 mai til 8 juni

Det er nok litt for seint på året for å dra på liveaboard i Phuket området, det kan se ut til at alle liveaboard til Similan slutter i begynnelsen av mai.

Tror at du vil få bedre dykking på Koh Tao i dette tidsrommet.

Comment

Takk for innspill.

Holder på å sjekke så det holder her...hehe.
      Skal få endel hjelp fra en kompis også, som har bodd og jobbet som instruktør der nede.
      Er forøvrig han som eier og driver arctic adventure resort.

Sjekk ut: arctic-adventure.com
      dive now, work later

Comment

Lillesøs er på livaboard ved Similian islands for øyeblikket, startet dykking i dag tror jeg.
        Det havner sannsynligvis bilder fra denne turen på www.flickr.com/photos/hegerokenes/
        Min hjemmeside - Flickr
        Alta Dykkerklubb

Comment

Må nok inn der å se etterhvert da.

Men du hopper vel på flyet ilag med meg da Linn???? :azzangel: :azzangel: :
          dive now, work later

Comment

På denne siden http://www.divetheworldthailand.com/...an-islands.htm så står det at sesongen på Similan slutter i midten av mai, de annbefaler også dykking i gulfen i den perioden du er på tur.

Similan Islands Diving Season

Scuba day trips and overnight trips run from October through to May, with the very best conditions existing from November to April. Outside of these months, surface swells can adversely affect conditions. From May to August, the weather is often better in the Gulf of Thailand, so you might consider day trip diving in Koh Samui, although local diving around Phuket and Phi Phi continues year round too.

The Similan Island liveaboard season runs from early October to mid May, but there are a limited number of cruises all year round.

Comment

Working...
            X