Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dykketur til Sharm El Sheikh 17.9.06
Collapse
X
-
SV: Dykketur til Sharm El Sheikh 17.9.06
Siste mulighet til å bli med på tur er 17.00 i dag...
Hadde hvert hyggelig om noen med ungdommer rundt 12-14 år hadde mulighet til å bli med.
Erik
-
Dykketur til Sharm El Sheikh 17.9.06
Trenger flere buddies med ! Hoppe på tur ! Førskommende søndag.
Bli med, jeg tar med JR på 12 som skal ta OW der ende. Har hvert der nede rundt 10 ganger det siste året.
Jeg vil ikke være reiselder el.. men kan bistå som kjentmann for de som ønsker det.
Dykk i på en av verdens beste dykkemål!
Mange dykkeklubber å benytte, men jeg annbfaler Sinai Dive Club.
Winner of the Best 222 Dive Center in the World. Online award with www.Diversclick.com
http://www.dive-club.com/en/index.php3
De som ønsker det kan kjøpe voucer på dykking her i Norge hos Natureventyr. Da sparer du ca. 10%.
Jeg har fått følgende info om turen
Dykketur til Sharm El Sheikh 17.9.06 Kun kr. 1.995.- ! pr. stk ved at 2 reiser sammen og deler rom.
+ avg. + visum. Dykking tilkommer etter eget ønske.
Muligheter for å ta dagstur til Dahab, og dykke i det kjente Blue Hole, Cannyon og Bells.
Eller et av verdens beste vrakdykk SS Thistelgorm.
Hotel Sonesta Club***+
8 dager.
NB179 / NB180
Fly operatør Sterling Airway
Søndag 17/9, 2006
Avg: 06:05 Ank: 12:15
Hjemmreise
Søndag 24/9, 2006
Avg: 13:15 Ank: 18:00
Beliggenhet: I utkanten av sentrum Naama Bay. Ca 15 minutters gange langs strandpromenaden til sentrum. Kort vei til restauranter, butikker og andre servicetilbud.
Fasiliteter: Buffèt-restaurant og bar med matservering ved bassenget. Døgnåpen rom service. Basseng som er oppvarmet om vinteren, og separat barnebasseng. Vaskeri samt treningsstudio med spa og massasje.
Rommene: Rommene har nubisk interiør i en trivelig fargekombinasjon. Samtlige rom har eget bad, privat terrasse eller balkong, mini- bar, satelitt- TV og aircondition.
Måltider: Tillegg frokost kr. 250/125 pr. pers. pr. uke
Strand: Hotellets gjester disponerer den private, langgrunne sandstranden til Sonesta Beach som ligger på motsatt side av veien. I underkant av 10 minutter å gå fra resepsjonen. Hotellets område er stort og enkelte rom har noen minutters gange til resepsjonen. Badebrygge fra strandkanten. Stranden er fin for voksne og barn. Flere restauranter og barer på, og i nærheten av stranden.
Vår vurdering: PyramideneReiser har benyttet Sonesta Club i en årrekke og mange av våre gjester kommer tilbake hit. Det er en trivelig og uformell atmosfære blant de ansatte og rommene er innbydende og pene. Hotellet har også en fin beliggenhet i forhold til sentrum.
Fakta
Ant. rom 279
Restaurant Ja
Bar Ja
Avstand til strand 400m
Air-con Ja
Basseng Ja
Avstand til flyplass 13 km
Avstand til sentrum 1,8km
Bestilling av tur; http://www.pyramidene.no/ eller
Man Fre: 09.30 17.00 Tlf: 32 200 900 (22 01 49 70) Faks: 32 200 901 (22 01 49 71) E-post: [email protected]
Tagger: None
Legg inn en kommentar: