Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dykking i Hammerfest området.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Dykking i Hammerfest området.

Noen som vil bli med å dykke i Hammerfest og omegn?

Sv: Dykking i Hammerfest området.

Jeg kan tenke meg å bli med på ett dykk. Har nettopp flyttet til Hammerfest, så vet ikke hvor det er bra å dykke.
    Fikk på mail i går at klubben her i HF mest sansynlig skal dykke torsdag.

http://www.hammerfestdive.com/

Mvh Gerhard
    Silt er for uvitere!

Comment

Vi kan dra til Fægfjord på torsdag og dykke på Djursland. Nå som sikten er blitt bedre kan vi sette opp terminliste for dykking utover høsten.

Har vakt hver 5 uke, utenom dette kan jeg dykke hver dag om så. Bare ta kontakt
      Formann i 70° North Dive Club

Comment

Torsdag har jeg jobb, men kunne tenkt meg en tur til Sørfjord å dykket på en Heinkel 115 som ligger dær i løpet av høsten.
        Her en 29 fots cabincruiser, så med litt diesel-spleis og 3-4 dykkere blir det en fin dagstur

Comment

Æ e ikke vanskeli å få me på vrakdykking ;D

Æ e me

Comment

Får vi med et par stk til kan vi planlegge en tur. Har ikke nøyaktig posisjon men det klare vi nok å finne.

Comment

Trur ikke det skal være vanskeli å få flere med på en slik ekspedisjon ;D

Comment

nån som har nå mail til kammerfest dykkerklubb??, tenkte å innvitere dåkker til narvik å dykke
                fette deili

Comment

Bare send til [email protected]

Narvik e det flere i klubben som ønske å dra til

Comment

Akene:

Skal til Tjeldsund på brannskolen og har fri helgen i månedsskifte oktober/november.
                    Tar med dykkerutstyret da og blir gjerne med på noen dykk den helga.
                    Spesielt på de forskjellige flyvrakene som dere har å dykke på :-)
                    Send meg gjene en mail på [email protected]
                    Har forresten en gammel kompis som bor i sør sverige som kan tenke seg en tur til Narvik sammen med sine svenske dykkerbuddyer, formidler gjerne kontakt med dem.

Svein Tore

Comment

Originally posted by shark76 View Post
                      Ca 45 nautiske til flyvraket i Sørfjord, 2,5 til 3 timer med min båt. Litt avhengig av hvor mya man laster i båten og været + strøm. Bør selvsagt være ok værmelding, kan være stygt over loppa på yttersiden av Stjernøya.
                      Ligger på 5 - 15 meter, du finner den hær: http://dykkepedia.com/wiki/Heinkell_115C
                      Burde ikke være umulig å lokalisere vraket etter denne beskrivelsen.
                      Send meg en mail på [email protected] så får vi se om vi får gjort dette før vinteren?

Comment

Originally posted by Seadogsv View Post
                        Originally posted by shark76 View Post
                        Ca 45 nautiske til flyvraket i Sørfjord, 2,5 til 3 timer med min båt. Litt avhengig av hvor mya man laster i båten og været + strøm. Bør selvsagt være ok værmelding, kan være stygt over loppa på yttersiden av Stjernøya.
                        Ligger på 5 - 15 meter, du finner den hær: http://dykkepedia.com/wiki/Heinkell_115C
                        Burde ikke være umulig å lokalisere vraket etter denne beskrivelsen.
                        Send meg en mail på [email protected] så får vi se om vi får gjort dette før vinteren?
                        Jeg er blir gjerne med på en slik ekspedisjon, og dama mi vil sikkert ikke gå glipp av et spesielt dykk.
                        Sa da er vi 4stk allerede
                        Silt er for uvitere!

Comment

Flott, da får vi bare finne en dag det passer for alle og sjekke værprognoser.
                          Jeg har fri nå til helgen så om værgudene er med oss kan vi kansje ta en tur lørdag eller søndag?
                          Ta kontakt på [email protected] eller tlf 40016828

Svein Tore

Comment

Working...
                          X