Announcement

Collapse
No announcement yet.

Søker dykkebuddy i Oslo-området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Søker dykkebuddy i Oslo-området

Jeg er i slutten av 30-åra, bor i Lillestrøm, er Rescue Diver og har ca. 350 dykk. Jeg ønsker å dykke noen helger utover høsten før kulda setter inn, men mangler buddy. Ser det er mulig å være med på tirsdags-, onsdags- og torsdagsdykk, men for meg er det kun helga (lørdag/søndag) som passer.

Noen som leser dette i høst, og har lyst til å dykke med meg, ta kontakt her på forumet eller på emmausr(at)frisurf.no.

Re: Søker dykkebuddy i Oslo-området

Hei.
    Jeg kan bli med. Finner nok dag som passer. Er erfaren med flere hundre dykk. Har flaske på kontroll, med hoper den blir klar til neste uke. Ta kontakt hvis du er interessert.Hilsen.

Comment

Hei!
      Du kan også prøv båtdykking fra Svestad med Oslofjords Adventure (https://www.facebook.com/groups/Ribdykking/?fref=ts).
      Følg med på sidene til ProDykk som arrangerer turene også.

Også Sjøtrollet har turer på helgerna, der kan det også være enkelt å avtale videre dykking i helger.

Jeg er oftest å finne på Sjøstrand - så bare hør av deg i forkant så er det ikke umulig

/Annika

Comment

Hei!
        Takk for tipset. Jeg klarer meg bra. Det var du som søkte buddy. Jeg ville bare være snill og stille opp.
        Ellers kjenner jeg steder og har alltid noen å dykke med.
        Ser du klarer deg. Så lykke til.
        Hilsen PADI OWSI

Comment

@Miro... Kanskje du må lese den igjen!?

Det var vel IKKE Annika som spurte første gang. Det ser ut for meg at hun bare prøvde å dele litt info!?

Eller....did I miss something??
          Joel

Comment

Ok. Jeg leste det igjen. Min feil.
            Sorry til Anikka.

Comment

Jepsi, ikke noe problem

Det var tenkt som svar til trådstarter ja - bare som tips til dykking (og dermed buddys) i helger i fjorden.

Comment

Working...
              X