Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lyst på mye dykking i år? Buddy i Oslo søkes!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Lyst på mye dykking i år? Buddy i Oslo søkes!

Halloi!

Er Rescue Diver, har ca 100 dykk og fullt utstyr. Planlegger mye dykking fremover, på både ettermiddag/kveld hverdager og på helger. Mine vanlige buddys har ikke anledning til å bli med av alle de vanlige grunnene: én har byttet jobb, én har blitt frastjålet utstyret sitt, én skal gjøre Iron Man, én har sluttet å dykke med tørrdrakt...

Har lyst til å utforske dykkeplasser runt omkring Oslo, er medlem hos Dykkersport så det blir muligens en del turer der samt kanskje tirsdagsdykk hos Prodykk. Eventuelt noen helgtur lenger frem i vår/sommer/høst runt om i Norge og Svenske vestkysten. Bor sentralt og har bil.

Ta kontakt!
    Ragnar
    91002124
    http://www.facebook.com/ragnar.bergvik

Sv: Lyst på mye dykking i år? Buddy i Oslo søkes!

La deg til på face.
    Pleier å dykke på Prodykk i helger og tirsdager. Trenger du noen å dykke sammen med en helg eller en tirsdag så er det bare på gi en lyd fra seg.

Comment

Tirsdagsdykk på prodykk er veldig bra. Dykke rett utenfor butikken som er åpen er flott tiltak for meg som jobber og lever 9-4 livet
      “There's a fine line between fishing and just standing on the shore like an idiot.”
      -Stephen Wright

Comment

Er det dette du sitter å driver med på jobb Ole?? :lol: :lol:

Originally posted by olesolheim View Post
        Tirsdagsdykk på prodykk er veldig bra. Dykke rett utenfor butikken som er åpen er flott tiltak for meg som jobber og lever 9-4 livet

Comment

Originally posted by Ragnar Bergvik View Post
          Er Rescue Diver, har ca 100 dykk og fullt utstyr. Planlegger mye dykking fremover, på både ettermiddag/kveld hverdager og på helger. Mine vanlige buddys har ikke anledning til å bli med av alle de vanlige grunnene: én har byttet jobb, én har blitt frastjålet utstyret sitt, én skal gjøre Iron Man, én har sluttet å dykke med tørrdrakt...

Har lyst til å utforske dykkeplasser runt omkring Oslo, er medlem hos Dykkersport så det blir muligens en del turer der samt kanskje tirsdagsdykk hos Prodykk. Eventuelt noen helgtur lenger frem i vår/sommer/høst runt om i Norge og Svenske vestkysten. Bor sentralt og har bil.
          Det var veldig hyggelig å ha deg med på Torsdagsdykket i går. Fortsett gjerne med det

Comment

Takk selv Henrik, det var veldig hyggelig! Blir garantert med flere ganger . Legg gjerne til meg på fb.

/Ragnar

Comment

Hei. Er en dykker 45 år. Har logget ca 115 dykk. Jobber turnus og kan dykke på ukedager, kveld og helger. Dvs hele døgnet ;D Kan også tenke meg en tur til Sverige, Smøgen. Har vært der før og trivdes bra der. Kunne også tenke meg en tur til vestlandet. Har noen kontakter på Strømsholmen. Hørt at det er veeeldig bra der.
              Høres det innteresant ut, ta bare kontakt.

Mvh
              Sverre ;D

Comment

Jeg/vi er med i oslo, såvidt jeg får skaffa bil/henting i Drammen

Comment

bor i ski, 17 år. rundt 60-70 dykk AOWD. har ikke bil, men kan komme meg til prodykk og andre steder i oslo-området. bruker 2x10 232 bar, så litt dypere og lengre dykk er mulig. bare å ta kontakt

47368775
                  [email protected]hotmail.com

Comment

Jeg tenkte meg en tur på Svestad på tirsdagsdykk idag og mangler buddy. bare å bli med!

Comment

Re: Lyst på mye dykking i år? Buddy i Oslo søkes!

Tenkte meg på Prodykk Svedstad førstkommende tirsdag. Noen som har lyst til å dykke, og mangler buddy? Har rundt 20 AOWD.

Comment

Working...
                      X