Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistet/Funnet utstyr

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Slett alt
new posts

• Mistet/Funnet utstyr

I denne tråden kan alle som har mistet eller funnet utstyr si ifra så utstyret forhåpentligvis kommer tilbake der det hører hjemme. De fleste vet jo hvor leit der er å miste noen av sine kjæreste eiendeler

Jeg oppfordrer alle til å ikke fylle denne tråden med OT, og helst ikke så mye kommentarer i det hele tatt - sånn at den er oversiktlig.

Hvis utstyret kommer til rette, er det fint om man går inn og endrer innlegget sitt, slik at alle kan se dette. Husk å bruke REDIGER, så vi ikke ender opp med masse motstridende posteringer...
    ~Mille Skaathun
    Eg e go på bunnen

SV: Mistet/Funnet utstyr

Scubapromaske mistet for ca 6mnd siden rett vest for Statens fryseri i Ålesund. Mistet i sjøen rett ved land 8)

ew
    Einar Wiik
    Ålesund
    Orcaadopterbardykker;-)

Comment

1stk svømme fot mista. Rett ved land i bukta ned for atlanterhavsparken. 8)

Comment

Bergen:
        Dykkeflagg gjenglemt i Landrovågen 1.april. Merket med navn.
        Dykkekniv mistet utenfor Sletten kai 2. april. Svart håndtak, står shark på den, er merket med navnet mitt (evt initialer). Sag og taukutter i tillegg til vanlig blad.
        ~Mille Skaathun
        Eg e go på bunnen

Comment

Funnet:
          Som jeg har nevnt i en tråd før så har jeg funnet noe utstyr som var glemt igjen på land i Drotningsvik i vinter. Gi en lyd om du tror det kan være ditt
          ~Mille Skaathun
          Eg e go på bunnen

Comment

Kniv mistet ved Risør.
            Gravert blad, meget spesiell!

Noen??

Comment

5kg bly mistet i landrovågen i mars, lå i en svart bly lomme
              TORO sponset Nattdykket 06i bergen med mye varm drikke/suppe

Comment

Har mista ein kniv, fadern sin gamle. Den ligg i nærleiken av brygga til huset til ålesund seilar klubb.

Comment

Originally posted by Dykkegutt View Post
                  Har mista ein kniv, fadern sin gamle. Den ligg i nærleiken av brygga til huset til ålesund seilar klubb.
                  Brygga til Seilerhytta på Langevågsholmane du meiner?

ew
                  Einar Wiik
                  Ålesund
                  Orcaadopterbardykker;-)

Comment

maske og snorkel mistet på klubbtur til senja med studentenes undervannsklubb i tromsø for eit halvt år siden. heilt sikkert nåken i klubben som har det men ingen som har sagt ifra etter mange etterspursler :
                    you know what they put on french fries in holland instead of ketchup?
                    mayonnaise. i've seen em do it man. they f**king drown em in that shit.

Comment

Originally posted by tussler View Post
                      maske og snorkel mistet på klubbtur til senja med studentenes undervannsklubb i tromsø for eit halvt år siden. heilt sikkert nåken i klubben som har det men ingen som har sagt ifra etter mange etterspursler :
                      Hvor på senja har du mistet det? Skal å dykke heile helga på senja så da kan jeg se etter!
                      Go To Heaven Dive Like Hell eller spæll trækkspæll! :violent

Comment

takk for tilbudet, men som kanskje var litt dårlig forklart i innlegget mitt trur eg ikkje at utstyret ligger på senja, men at den personen som har utstyret kan komme på at han/ho fant det på den senjaturen. om det faktisk ligger igjen på senja ligger det nok ved/rundt brygga som ligger ved hyttesenteret der!

Comment

Hyttesenter? Skal til steinfjorden jeg, det er nok mange hyttesenter der ute så det kan være en helt annen plass? Kansje det var på hamn i senja dere var! Det er jo Norges nest største øy så
                          Men om jeg plutselig er heldig å finner det når jeg dykker skal jeg ta kontakt! ;D
                          Go To Heaven Dive Like Hell eller spæll trækkspæll! :violent

Comment

hehe... sant nok. er på jobb no, men når eg kjem heim kan eg se i dykkeloggen kva det heite der! ha det kjekt på senja misunner deg!!

Comment

Jepp det var riktig fint i helgen... så desverre ikke noe gjenglemte dykkerustyr da..

Comment

Working...
                              X