Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har du fått kjøpt utstyr i dette forumet?

Collapse
Dette er et festet innlegg
X
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Har du fått kjøpt utstyr i dette forumet?

Hei

Det ser ut som aktiviteten i ønskes kjøpt forumet er stor, og det er veldig hyggelig.

Fint hvis du tar deg tid til å svare på denne lille undersøkelsen.

Dersom du også skriver inn noen ord her dersom du er fornøyd med tjenesten så er det også hyggelig. I tillegg er det en god pekepinn for nye brukere som ønsker å benytte forumet.

/Thomas
    916
    Ja
    23.69%
    217
    Så godt som
    22.60%
    207
    Er bare på utkikk
    51.42%
    471
    Nei - ikke ennå
    2.29%
    21
    Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Re:Har du fått kjøpt utstyr i dette forumet?

Hei Thomas!

Jeg vil takke deg for et kjempeengasjement for dykkersporten i Norge. Et forum som har gitt meg mye. Her får man svar og opplysninger på en del dykkere lurer på. Jeg fikk også kjøpt Rebreatheren min gjennom forumet også.

Stå på! Vi trenger denne siden.

mvh. Bjørn Christensen
    Water Is Worth Loving

www.nauitec.no

Comment

Takk for hyggelige ord Bjørn.

Et lite tips - ser at linken til din avatar er feil. Det dukker da opp et brutt bilde. Se mer om avatarer her.

/Thomas
      Thomas Torjusen - Dykkesidens far

Comment

Kjempeforum!! Veldig bra i hvertfall for oss ferske!
        Sikkert for de andre også (men som fersking kan jeg jo ikke uttale meg på vegne av dem.)
        Jeg har kjøpt drakt og ventiler gjennom forumet.
        Og jeg har lært utrolig mye om utstyr, så rådene her i forumet har vært retningsvisende for mine valg! ;D ;D

Vi trenger et levende, godt forum som dette i Norge og ikke minst på Norsk!!

Så takk til alle som kommer med (gode) råd og til moderatorer som holder oss andre i tømmene.

Uansett lærer man av andres erfaringer og man må lese litt mellom linjene så finner man ut om hvem som kommer med gode råd..

Comment

Ja, jeg har nettopp fått kjøpt meg en helt ny tørrdrakt til ca. 1/2 pris! Det hadde jeg jo aldri fått sjansen til uten dette forumet ;D
          Ellers som tidligere nevnt her, så er det utrolig lærerikt å følge med på diskusjoner om forskjellige produkter etc. Da det finnes veldig lite med lesestoff på norsk når det gjelder slike ting. Jeg er i hvertfall glad for at jeg "dumpet" borti Dykkesiden.com! Utrolig bra sider!

Mvh.
          Kenneth.
          Kenneth
          CMAS* ('94) , AOWD ('03)

Comment

Ja, en stk oppladbar lykt.
            Fungerer veldig bra.

Har i tillegg kjøpt og solgt dykkeflasker her inne
            Enkelt og greit å ha en side som dette som ikke er basert på annonsepriser.

Kjempebra side (synes i alle fall jeg, om arb. giver synes det samme er jeg ikke sikker på)

Comment

Har fått kjøpt noe, og mere kommer nok etterhvert. Vet ikke hva jeg hadde gjort uten denne siden som fersking! *bøye seg i støvet* =)

Ronny
              ronnyy

Comment

Har ikke fått kjøpt utstyr direkte gjennom dette forumet, men det har vert veldig delaktig i et snart forestående kjøp
                Kanon forum dette.
                Har vært inne på sidene hver dag siden jeg oppdaget dem.
                ew
                Einar Wiik
                Ålesund
                Orcaadopterbardykker;-)

Comment

Bare gode erfaringer
                  Dive safe.

Comment

Har både kjøpt og solgt utstyr her med både dårlige og gode erfaringer.
                    Mine dårlige erfaringer er ved salg, og er vel de samme en får uansett hvor en annonserer ting til salgs.
                    Folk legger inn bud, og svarer ikke ved senere henvendelser. >

Skjønner godt at enkelte annonsører mange plasser skriver "kun seriøse henvendelser mottas" eller "money talks - bullshit walks"
                    Det er bare så irriterende å ha avvist potensielle kjøpere for så å oppdage at "kjøperen" er useriøs og kaster bort ens tid på tøys.
                    Hvorfor i faen skal man absolutt ha en signatur???

Comment

Forslag ved salg av brukt utstyr: Legg inn "salgsmeldingen", og ta med at du kun tar i mot seriøse henvendelser pr. PM. Deretter stenger du tråden (man kan vel selv stenge sine egne tråder?).

Da slipper du masse mas og styr, kun de som er virkelig interessert gidder å ta kontakt - og alt kan ordnes til beste for begge parter.

Når du har solgt, så husk å åpne tråden og legge ut en beskjed om at salget er avsluttet, og steng den igjen.

Kan man ikke gjøre det sånn da?
                      www.scubapixel.com

Comment

Originally posted by Froskemannen
                        Forslag ved salg av brukt utstyr: Legg inn "salgsmeldingen", og ta med at du kun tar i mot seriøse henvendelser pr. PM. Deretter stenger du tråden (man kan vel selv stenge sine egne tråder?).

Da slipper du masse mas og styr, kun de som er virkelig interessert gidder å ta kontakt - og alt kan ordnes til beste for begge parter.

Når du har solgt, så husk å åpne tråden og legge ut en beskjed om at salget er avsluttet, og steng den igjen.

Kan man ikke gjøre det sånn da?
                        Selvsagt kan du det... Et fint opplegg synes jeg, om
                        du selv mener du har gitt alle opplysningene i annonsen
                        som folk ville kunne lure på ang. produktet...

Arnt
                        [center]IshavetsDykkerklubb
                        Berlevågnytt

Comment

Kjøpte div utstyr på forumet i går, blir sendt til meg mandag.. kjempefornøyd med forumet ..
                          ikke noe å klage på her...;D

øyvind løvbugten

Comment

Jeg har fått kjøpt et fint flaskesett av Runar Holm og venter på Halcyon bakplate og vest fra Øyvind.

Kjempe fornøyd med alle forumets sider, veldig greit for en som er fersk dykker og få tips og råd fra de mere drevene og kunne kjøpe seg brukt utstyr.

Helt topp, stå på ;D
                            Mvh
                            Pål B

Comment

Har kjøpt noe, og er fornøyd så langt 8)

Comment

Working...
                              X