Announcement

Collapse
No announcement yet.

Planer fremover?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Vis
Slett alt
new posts

• Planer fremover?

Er interessert i å høre om du har noen planer framover. Blir det VM på deg? Hvor lenge er det egentlig siden du har deltatt i en konkurranse?

SV: Planer fremover

Ikke ofte det skjer at jeg ikke har vært i vannet siden august i fjor - hele 6 mnd.

Siste 4 mnd har jeg stort sett vært å finne på et treningsstudio noen gange i uken roene på en romaskin - min gamle idrett (og den jeg anbefaler som trolig den beste kondisjonstreningen).

Etter en stund litt på sidelinjen har jeg begynt å planlegge året og hvilke konkurranser og reiser som er aktuell:

Oslo Ice Challenge 7-8 mars
    Egypt, Sharm 8 -16 juni
    Nordic Deep 14 - 17 (18) august
    Fridykker kurs i Hardangerfjorden 18 - 25 august
    Nov/Des VM fridykking Bahamas - The Blue Hole

I år arrangeres VM i fridykking på Bahamas i et av verdens The Blue Hole. Det er interessant for meg å delta på denne konkurransen og ønske om at vi er flere fra Norge som reiser dit.

Så langt er dette de foreløpige planene.

Thomas
    Attached Files

Comment

SV: Planer fremover?

Det høres bra ut, Thomas. Jeg skal også delta under Oslo Ice Challenge og Nordic Deep. I tillegg blir det også en uke i Dahab under årets "Bizzy blue hole." Det ser ut til at det blir Steinar, Elisabeth og jeg som drar. Gleder meg sinnsykt. Har aldri prøvd å dykke dypt under slike forhold.
      Så må du ikke glemme i planene dine at det kommer til å bli et NM også i år.

Comment

NM skal vi se om vi klarer å arrangere i Os utenfor Bergen i slutten av juli i år i dypdykking. Det er ennå ikke bestemt eksakt dato men vi peker oss inn mot siste helgen i juli eller første helg i august.

Ideen er å ha alle 3 dybde disipliner med.

Neste gledelige nyheter er at jeg kan dra til Bahamas ettersom kvalik kravet er satt til 75m i Konstant vekt for herrer.

Nå håper jeg Elisabeth slår følge og at Erlend B. vil klare 75m også i Bizzy blue hole i slutten av april og fikse kvalikken. 70m under trening i Sharm sist høst er bra gjort Erlend!

Thomas

Comment

Takk for sist Thomas.
          En liten "heads up" bare. Kvalikkravet må ha blitt gjennomført i en AIDA-konkurranse med ranking etter 27/11-2007. Dykket ditt på 76m var vel tidligere på året? Tror kanskje du var urimelig uheldig nå

Bjarte

Comment

Da må jeg finne en konkurranse å delta i i løpet av sommeren... Ser hva egypt har å tilby

Comment

Sv: Planer fremover?

Kult å finne deg med egen blogg her inne på dykkesiden!
              Klarte å få Persi med meg uti vannet på Asia turen vår! Tror han ble litt hekta!

Lykke til med VM! Skal dølge deg!

Krister 8)

Comment

"dølge??" Slang fra Os, eller?

Comment

Hvor kan man melde seg på til fridykker kurs i Hardangerfjorden? Bor på Tysnes ikke så langt fra Os nemlig : )

Har søkt litt rundt omkring men finner ingenting :-\\

Og NM ved Os? noe nytt om dette?

Comment

Working...
                  X