Arbeider...
Vi bruker informasjonskapsler for å gi innhold og annonser et personlig preg, for å levere sosiale mediefunksjoner og for å analysere trafikken vår. Vi deler dessuten informasjon om hvordan du bruker nettstedet vårt, med partnerne våre innen sosiale medier, annonsering og analysearbeid, som kan kombinere den med annen informasjon du har gjort tilgjengelig for dem, eller som de har samlet inn gjennom din bruk av tjenestene deres. Du godtar automatisk vår bruk av informasjonskapsler ved å bruke nettstedet vårt. For mer informasjon - se vår Personsvernspoilcy.
Ved å klikke "Jeg godkjenner" nedenfor så godtar du vår Personvernspolicy.
Jeg godtar
Jeg skal i hvert fall se filmen. Den ser god ut.
http://www.bt.no/bergenpuls/--Vi-var...l#.UiHBFDa-2m4
Har for liten kunnskap om det de drev med.
En dramatisk spennende triller forventer jeg nok som kinogjenger, og det blir innfridd virker det som når jeg leser anmeldelser. :-)
Nordsjødykking var tøft og gikk på sikkerheten løs, det er det ingen tvil om og oljevirksomheten hadde behov for dem og utnyttet dem. Nå får en del av dem erstatning for ødelagte liv og det skulle bare mangle.
Det er en helt annen verden føler jeg, enn vanlig Sportsdykking som jeg driver med.
Og godt er det!
Det er veldig fint å kose seg med dykking som hobby og kunne iaktta alt det vakre og spennende livet i havet under trygge forhold og med sikkerheten i høysetet som sportsdykker.