Resultater 1 til 2 av 2

Thread: Individuelt tilpasset munnstykke

Nykommer

Ble medlem
    Nov 2018
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Individuelt tilpasset munnstykke

Hei!
    Jeg har en samboer som av og til kan oppleve at kjeven låser seg under dykk. Ingen særlig god opplevelse da det fort går unna en del vann. Er det noen som har tips til gode munnstykker (evt. munnstykker for individuell tilpasning)? Jeg finner selv bare en leverandør som ikke er tilgjengelig i Europa. Takker for tips!

0 Not allowed! Not allowed!

Nykommer

Ble medlem
    Sep 2018
    Sted
    Midt-Troms
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Re: Individuelt tilpasset munnstykke

Bruker selv denne og er storfornøyd:
    https://www.divestock.no/scubatech-e...egulator-black

Ikke testet så veldig mange, men min erfaring tilsier at de beste for meg er hvor stykket er "sammensveiset" om du skjønner, hvor du har en del du kan presse opp mot ganen :-)

Han/hun er ikke nervøs når det dykkes og at det kanskje resulterer i at det bites for hardt og at det er det som gjør at kjeven låser seg? Kan alltids prøve forskjellige metoder når han/hun dykker ved å bite litt svakere/sterkere over munnstykket, eller rett og slett "holde" munnen annerledes for å finne ut om det er noe han/hun gjør som utløser det, eller om det bare er munnstykket :-)

0 Not allowed! Not allowed!

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg