Resultater 1 til 1 av 1

Thread: Ønsker buddy indre Oslofjord, for enkle dykk og dykk med metallsøker.

Nykommer

Ble medlem
    Mar 2018
    Sted
    Røyken
    Thumbs Up/Down
    Received: 2/0
    Given: 0/0

Ønsker buddy indre Oslofjord, for enkle dykk og dykk med metallsøker.

Hallo!
    Jeg er OWD sertifisert med ca. 25 dykk. Jeg har skaffet meg en slik Deteknix detektor (ca. 1600 kr. hos www.metallsoker.no) for undervannsøk. Spennende for brukeren, men kanskje ikke så gøy for en eventuell buddy, da man beveger seg lite, graver og støver. Det beste ville vært å finne en med tilsvarende utstyr, eller man kan bytte på å bruke den jeg har. En fin måte å prøve ut om dette er noe for deg.

Jeg leter først og fremst etter buddy med ønske om rolige, forsiktige dykk. Dette med metallsøk er jo ikke alt, jeg er glad i vrakdykk og utforsking av nye steder.

Om du er som meg, ekstra varsom, nybegynner eller trenger et rolig dykk for å friske opp, så er det bare å ringe: 48142597

Jeg er delvis trygdet og har mulighet for å dykke til alle døgnets tider, alle ukedager. Kjører bil og er ikke redd for å kjøre et stykke. Jeg holder til i Røyken området i indre Oslofjord, kan strekke meg utover til Larvik eller Fredrikstad.
    Har også hatt lyst til å besøke ferskvann, men helt uten erfaring der.

Alder betyr ikke noe for meg, selv er jeg 69 mod. Har bil, ei snekke og kan hente deg om du ikke har bil selv.
    Som sagt tidligere er jeg delvis trygdet. Jeg har noe smerter i hofter og rygg, derfor blir det ikke klatring i fjæresteiner eller tøffe svømmeturer, og kan hende jeg måtte trenge hjelp til å få på hælstroppen på finnene. Ellers klarer jeg meg fint selv.

0 Not allowed! Not allowed!
    Last edited by Heien; 13-03-2018 at 11:48.

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg