Resultater 1 til 2 av 2

Thread: Trekkstang for reserveluft til "J" ventiler

Nykommer

Ble medlem
    Dec 2016
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 1/0

Trekkstang for reserveluft til "J" ventiler

Hei.

Brukt utstyr, here I come..

Har fått tak på 2 stk 15 litere med reserve kran, såkalt "J-valve" mangler de stengene til å trekke reserven med.

Jeg er på utkikk etter 2 slike. Noen som vet hvem som selger?
    Er jo nokså lett mulig å lage de selv, men bør jo vite prisen på disse, før en gidder å lage det :-)

Og forresten? Er slike ventiler med reserve på, helt ut? Underlige greier, om det er blitt slik.

K

Har dykket siden 1970 tallet, men etter at jeg ble diagnostisert med astma, så ble mesteparten av utstyret solgt og gitt bort. Innser nå at det var en tabbe. Astmaen er nå slik at jeg kjenner meg selv godt nok nå, til at jeg er komfortabel med den. Og jeg greier fridykk ned til 10-15 meter og ca 25+ meter bortover er også nokså greit. Fikk også i høst med meg guttungen på Fridykkerkurs her i Kristiansand, og han virker faktisk også litt interessert :-) så da så.
    Og; når jeg står og ser ned i vannet, og når det er klart, og tanga og naturen nedover der i vannet ser nydelig ut.. Da er suget rett og slett for stort og for hardt til å ignoreres.

0 Not allowed! Not allowed!

Ekstremt aktiv the_dragon_no1's Avatar

Ble medlem
    Jun 2010
    Sted
    Ålesund
    Thumbs Up/Down
    Received: 5/5
    Given: 0/0

Re: Trekkstang for reserveluft til "J" ventiler

Er nok passe ut disse ja. De jeg har sett med reserve sjalter har som regel fjernet stangen.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

0 Not allowed! Not allowed!
    I got nitrogen narcosis! What's your excuse ?

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg