Resultater 1 til 3 av 3

Thread: Tørrdrakt DUI CLX450 str S/M selges kr. 3.500,-

Litt garvet

Ble medlem
    Dec 2003
    Sted
    Bergen
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

SOLGT. Tørrdrakt DUI CLX450 str S/M selges kr. 3.500,-

Hei,

Jeg selger dessverre min DUI CLX450 tørrdrakt til dykking. Jeg har hatt den i mange år, men de siste årene har den kun vært back-up drakt. Er superfornøyd med drakten, men den er pittelitt for liten når jeg skal ha masse klær under og samtidig nå kranene. Den selges nå, fordi jeg vurderer å kjøpe meg en ny drakt (og da har jeg ikke råd til å ha denne liggende).

Litt om størrelsen:
    Drakten vil passe mann i størrelse small. Den vil også passe dame i str M/38 (slik som meg; 62kg/166cm), men det forutsetter at du ikke har altfor brede hofter). Hvis du ønsker å ha masse tykt undertøy under, samt drive med skruing på flaskekraner under vann, så vil den passe bedre til noen som er litt mindre enn meg.
    Skostørrelse: str 40 (jeg har str 39, og har lagt i ullsåle). NB! Det er støvler på drakten. De blir selvsagt litt stivere enn sokker, men de er veldig slitesterke og jeg har likt de veldig godt.

Litt om drakten:
    Jeg har hatt denne i mange år, men den har altså ikke blitt noe særlig brukt de siste to årene. Det skal ikke være noen lekkasjer, og glidelåsen er ganske ny (ingen slitasje). Faktisk har jeg bare opplevd å ha et eneste hull på drakten (på kneet, og dette ble lappet). Altså en kjempesolid drakt, som du kan krabbe rundt i fjæra med (hvis du skulle ønske det...). Den har neoprenhals (fordi jeg foretrekker det), men dette kan du selvsagt bytte om til latex dersom ønskelig. Warm neck. Den har apex høyprofil utventil (jeg synes denne er bedre enn lavprofil). Draktbag følger med. Pent behandlet og skylt etter alle saltvannsdykk!

Mer om drakten her: http://www.dui-online.com/clx.html

NOK 3500 (nedjustert) (porto kommer i tillegg). Vil påstå dette er et kjempekjøp!! (Ny pris er over 20.000!)

Hvis du befinner deg i Bergensområdet, kan du selvsagt få prøve den!

Se bilder her: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html...3&fks=56837773

Ta kontakt hvis du lurer på noe (helst pr mail / sms ).

Mvh Ane (95905321 / [email protected])

0 Not allowed! Not allowed!
    Last edited by Ane; 10-05-2016 at 00:17. Reason: Solgt

Ekstremt aktiv the_dragon_no1's Avatar

Ble medlem
    Jun 2010
    Sted
    Ålesund
    Thumbs Up/Down
    Received: 5/2

Re: Tørrdrakt DUI CLX450 str S/M selges kr. 3.500,-

Solgt denne Ane? Alder på drakta?

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

I got nitrogen narcosis! What's your excuse ?

Litt garvet

Ble medlem
    Dec 2003
    Sted
    Bergen
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0

Re: Tørrdrakt DUI CLX450 str S/M selges kr. 3.500,-

Solgt

Facebook Comments