Side 3 av 8 FirstFirst 12345 ... SisteSiste
Resultater 21 til 30 av 75

Thread: GoPro forum

Meget aktiv avigulf's Avatar

Ble medlem
    Sep 2002
    Sted
    VESTFOLD
    Thumbs Up/Down
    Received: 2/1
    Given: 0/0

Re: GoPro forum

Til dere som ennå ikke har utført FW-oppdateringen: Tenk over om dere trenger det!
    Det er MANGE som opplever problemer: http://goprouser.freeforums.org/hero...ate-t7987.html

0 Not allowed! Not allowed!
    Medlem av Tønsberg Dykkeklubb. www.tbgdykk.no .................. UV-videoer: https://vimeo.com/user4995046/videos
    dykking - starter med en nedtur og slutter med en opptur -alltid :-) Ant.dykk: 460+

Litt garvet asghegg's Avatar

Ble medlem
    May 2012
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0

Er alltid tidlig ute å oppdaterer mine duppeditter, men denne gang har jeg vært treg, og skal heller ikke stresse med denne :P

Takk for info

På gli.. subsoniq's Avatar

Ble medlem
    May 2012
    Thumbs Up/Down

GoPro forum

Nåhar min gopro krasjet mange ganger etter update. Har noen den tidligere firmwaren liggende?

Meget aktiv Linn Pinn Dykkeskinn's Avatar

Ble medlem
    May 2010
    Sted
    Bergen
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/1

Woho! Nå blir det kanskje GoPro HD Hero3 på oss! :-D
    På denne er det såvidt jeg vet UV-hus med flatlinse integrert, så da trenger vi ikke det ekstra? Er det noe mer basic vi trenger til det, fargelinse eller noe?

Ble medlem
    Sep 2002
    Sted
    VESTFOLD
    Thumbs Up/Down

Quote Originally Posted by subsoniq View Post
    Nåhar min gopro krasjet mange ganger etter update. Har noen den tidligere firmwaren liggende?
    Velkommen i klubben......
    Du finner en del info i Gopro Userforum her: http://goprouser.freeforums.org/hd2-...ted-t5372.html
    Men vær obs. Det var slik mitt kamera hang seg fullstendig til slutt.. såkalt "bricked".

Last edited by avigulf; 02-11-2012 at 13:44.
    Medlem av Tønsberg Dykkeklubb. www.tbgdykk.no .................. UV-videoer: https://vimeo.com/user4995046/videos
    dykking - starter med en nedtur og slutter med en opptur -alltid :-) Ant.dykk: 460+

Ble medlem
    Sep 2002
    Sted
    VESTFOLD
    Thumbs Up/Down

Fargefilter er kjekt ja. Da er det magenta eller GR filter som gjelder for nordisk/grønt farvann, og rødfilter til sydendykking. Men den nye Hero3 Black edition har visst mer justeringsmuligheter på hvitbalanse enn Hero2. Det er også kjekt med en rigg til å montere kamera og lykter sammen, også for å få mer stødig filming. For å få full utnyttelse av Gopro på _wide_ anbefales 2 lykter med videoreflektor, alt. diffusere(som gir redusert effekt).

Last edited by avigulf; 02-11-2012 at 13:51.

Ble medlem
    May 2010
    Sted
    Bergen
    Thumbs Up/Down

Quote Originally Posted by avigulf View Post
    Fargefilter er kjekt ja. Da er det magenta eller GR filter som gjelder for nordisk/grønt farvann, og rødfilter til sydendykking. Men den nye Hero3 Black edition har visst mer justeringsmuligheter på hvitbalanse enn Hero2. Det er også kjekt med en rigg til å montere kamera og lykter sammen, også for å få mer stødig filming. For å få full utnyttelse av Gopro på _wide_ anbefales 2 lykter med videoreflektor, alt. diffusere(som gir redusert effekt).
    Jepp, har litt lyst på et SOLA Action Camera Tray (slikt med to flexiarmer).
    Vi kjøper nok det rimeligste; white edition. Takk for det, da må jeg se om vi finner et slikt fargefilter. Til lys får vi begynne med egne lykter med diffuser på, skal teste litt og se hvordan det blir.

Men passer alle GoPro-filtre til Hero 3 også?

Last edited by Linn Pinn Dykkeskinn; 02-11-2012 at 14:00.

Ble medlem
    Sep 2002
    Sted
    VESTFOLD
    Thumbs Up/Down

Black edition har visst bedre lysfølsomhet og wifi er integrert ( for overvannsbruk) så hadde nok sterkt vurdert det. Hero3 har ikke kommet i salg ennå så det er foreløpig ikke kommet noe filtere. Men minst 2 produsenter holder på å utvikle dette visstnok. Huset til Hero3 har mindre linse enn UV-huset til Hero2. Det beste er et flip-filter som kan taes av og på under vann, og som settes foran linsa. Alt. er et filter du setter på innsiden av huset, men dette må du da ta ut når du skal bruke det over vann. Hvis ikke du kjøper et ekstra hus til det for kun UV-bruk..

Ble medlem
    May 2010
    Sted
    Bergen
    Thumbs Up/Down

Quote Originally Posted by avigulf View Post
    Black edition har visst bedre lysfølsomhet og wifi er integrert ( for overvannsbruk) så hadde nok sterkt vurdert det. Hero3 har ikke kommet i salg ennå så det er foreløpig ikke kommet noe filtere. Men minst 2 produsenter holder på å utvikle dette visstnok. Huset til Hero3 har mindre linse enn UV-huset til Hero2. Det beste er et flip-filter som kan taes av og på under vann, og som settes foran linsa. Alt. er et filter du setter på innsiden av huset, men dette må du da ta ut når du skal bruke det over vann. Hvis ikke du kjøper et ekstra hus til det for kun UV-bruk..
    Hero3 er da i salg? Sjekket med komplett.no, og de kan skaffe selv om det ikke er på lager, er 2-3 dagers leveringstid. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=767762
    Ser de har Black edition også, men det var ganske mye forskjell i pris. Googlet filter + HERO3 og får opp at det kan forhåndsbestilles for levering i desember. Men det filteret du mente, er det det som heter "magic filter"? Som dette fra Backscatter: http://www.backscatter.com/HostedSto...scending&ftn=&

Litt garvet asghegg's Avatar

Ble medlem
    May 2012
    Thumbs Up/Down

Har hørt at Hero 3 og Black Edition er kun det som er nytt.

Noe modifikasjoner på Silver Edition, og White Edition, men ellers er de lik Hero2 og Hero1
    Har ikke sammelignet spesifikasjoner, så kan ikke si med sikkert.

Mitt andre Hero 2 har nå tatt kvelden av ulike orsaker, og mitt 3 kamera får jeg nå i helgen :P
    Og for å kunne bruke den fjernkontrollen, og Wifi saken så må kamera oppdateres, men hvor finner jeg den oppdateringen...uten å ta den siste
    oppdateringen som er kommet, som bare er problemer med?

Side 3 av 8 FirstFirst 12345 ... SisteSiste

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg