Gir deg 4 000,-
En næsten ny Lightforme, 2200 lumen med en 6 graders stråle ( brugt 2 gange )Den bliver leveret i en LightForMe taske/kuffert hvor der er plads til lygte samt lader.
7XRE TEC 3H
4000 kr.
SOLGT
Last edited by Lars Cousteau; 30-08-2012 at 18:17. Reason: SOLGT
Gir deg 4 000,-
Én dag skal vi alle dø. Alle andre dager skal vi ikke.
Det er noteret.. Men 4000 er lige i underkanten..
Den står i 5500 i Norge og tasken står i 400 kr.
I og med jeg verken får med garantien på lykten fra produsent, og ingen garanti på at den ikke er brukt og eventuelt har kabelbrudd eller lignende, er 4000,- en god pris for denne lykta.
Undskyld mig.....
Ingen garanti fra producenten???? Hvorfor skulle du ikke have det???
Ingen garanti på at den ikke er brugt???? Jeg skriver jo at den ikke er brugt, så er den ikke brugt...
Kabelbrud???? Havde der været kabelbrud så havde jeg skrevet det...
Håber ikke ar du er seriøs med dine udtagelser... Sælger jo ikke noget som nyt hvis det ikke er nyt og sælger ikke noget hvis der er kabel brud og der med en defekt lygte...
Hvorfor selger du?
Hehe, jeg får vel bare tro på deg. Alle er ikke som deg, det er mange skrullinger der ute som selger dritt som de skriver godt om.
Er lykten i det hele tatt brukt i vann? Følger det med kvittering? Og som Vidar spør om, hvorfor selger du lykta?
Du vet hvor du har meg. 4 000,- pluss frakt.
Sælger lygten for en Kompis.. Han blev noget overrasket over størrelsen på Cannisteren..
Og dyrOy.. Dit bud er noteret
Er kompisen din villig til å bytte denne mot en Light Monkey 21w 10amp LED pluss mellomlegg på 1000,- kr?
En alene kan ingenting gjøre. Det sier hundretusener
Hvor gammel er lygten? standen på batteriet? kan du evt sende billeder til larscousteau@gmail.com
Bookmarks