Resultater 1 til 4 av 4

Thread: Lys/flash til G12 Ikelite UV hus

Litt garvet

Ble medlem
    Jul 2011
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Question Lys/flash til G12 Ikelite UV hus

Hei,

begynner å bli rimelig lei uklare mørke grønne bilder =) Jeg fant denne: http://www.ikelite.com/af35/autoflash.html

Jeg har ikke noe erfaring med slikt og lurte på om noen andre med ikelite hus (ser ut til at det er universalt for ikelite) har noe lys/flash oppsett?

0 Not allowed! Not allowed!

På gli.. Kodos's Avatar

Ble medlem
    Sep 2009
    Sted
    Moss
    Thumbs Up/Down

Re: Lys/flash til G12 Ikelite UV hus

Bruker light & motion sin video 1200lykt både til bilder og film. Valget falt på en lykt og ikke blitz fordi jeg også liker å ta en del video. Men jeg får fine bilder med lykt også. Har prøvd meg på blitz men syns det var lettere å ta fine bilder med en lykt da jeg ser i skjermen sånn ca åssen bildet blir uten å måtte ta test bilder.

Litt garvet

Ble medlem
    Jul 2011
    Thumbs Up/Down

Passer denne til Ikelite hus (regner med at du bruker det med ikelite?), eller må eg ha en adapter av noe slag?

P.S.: Fiberoptisk kabel til blitz, den plasseres rett og slett foran kameraet sin blitz og sender beskjed til blitzen når den "ser" at kameraets blitz går av? Ser ut som om kameraet sin blitz blir blokkert (altså at den faktisk fyres av), korrekt?

Last edited by jacobholm; 05-08-2012 at 18:49.

På gli..

Ble medlem
    Apr 2012
    Sted
    Kristiansand
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/1

Antar det er litt sent å komme med tips nå iogmed det er en stund sia tråden ble startet, men lurte på hva du synes om blitzen hvis valget falt på den? brukte den selv før jeg byttet til DS51=)

Blubb blubb sier fisken

Facebook Comments

Tagger for denne tråden

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg