Eller OMS Slipstream. Finnes ikke i rødt men er betydelig lettere enn jetfins.
Hei!
Jeg tenker å kjøpe meg selv litt nytt utstyr og lurer på om det er noe spes forskjell på jetfins og poseidon trident fins.. Jeg har nemlig funnet sistnevnte i rød!! og da vil jeg heller ha det hvis ikke de er stort forskjellige i vannet.. ja jeg vet.. jenter og farger...
i tillegg ser jeg nå på primær lykter og har fått tilbud på
AGIR 20W med 9ah
AGIR 35W med 9ah
Halcyon explorer 9 (21W 9ah)
Halcyon explorer 13,5 (21W 13,5ah)
Light Monkey 21W HID 10ah LiPo 5 hour burn time -
Light Monkey 50W HID 20ah LiPo 4 hour burn time -
noen som har noen erfaringer med disse? Har bare brukt halcyon sine tidligere.. Setter pris på alt av tips.. vil gjerne ikke ha noe som er stort mye større enn halcyon sitt..
Eller OMS Slipstream. Finnes ikke i rødt men er betydelig lettere enn jetfins.
PADI Open Water Scuba Instructor
Vekta i Jetfin er en av tingene som hjelper deg å kontrollere trim'en. De SKAL være litt negative.
Hvis Fue.no enda har tilbud på Halcyon-lykta er den en sikker vinner![]()
You think?
GUE Fundamentals
PADI OWD
Jetfins er en sikker vinner. Poseidon sine er ganske like, det er ikke sikkert du merker forskjell mellom disse.
Videre er ingen av lyktene du lister opp dumme. Har selv agir 35w og fornøyd med det, brenntiden holder godt till de dykkene jeg gjør. Av de valgene du har listet ville jeg valgt enten agir eller halcyon.
men såpass nye at de er vanskelige å få tak i i egypt..
som de skriver nedenfor så var det ikke sikkert jeg ville merke forskjell på poseidon og scubapro sine, så mulig jeg gjør et forsøk på å kjøpe dem..
med tanke på lyktene så har jeg snakket litt rundt idag og begynt å kikke på Halcyon sin LED Eos.. den virker veldig og til mitt forbruk.. noen kommentarer om denne?
Bookmarks