-
Senior poster
DUI TLS350 - Signature series - målsøm
Selger min trofaste DUI TLS350 - Signature series - målsøm. Drakta er ny 03/07 og har 160 dykk. Jeg logger alle dykkene mine. Drakta er godt vedlikeholdt og jeg har vært påpasselig med skylling i ferskvann etter hvert dykk. Den er nå etter siste liming i skritt tett. Alle som har eller kjenner til DUI TLS 350 drakta vet at dette er verdens mest behagelige drakt å dykke med. Det eneste minuset er at man etter 1-2 års bruk av drakt må lime i skrittsømmer da det slites og limingen må erstattes med ny lim. Heldigvis er dette veldig enkelt og gjøres på en times tid på egen hånd med Cotol og Aquasure for en 100-200,- hos FUE. Dette er nå gjort for sesongen. Glidelåsen er fin, og det samme er mansjettene. Jeg har rimelig tynne håndledd og hals slik at det kan klippes mer om man er kraftigere. Jeg veier 72kg. og er 175 høy. Drakta passer perfekt. Har også brukt den når jeg veide nærmere 80kg - det var også greit. Har flere bilder og kan sende i høyere kvalitet til interesserte. Kan også oversende måleskjema slik at dere kan se om målene stemmer.
Kom med bud ... ikke skambud. Kun seriøse henvendelser. De som er interessert vet hva en slik drakt er verd. Tilsvarende ny i dag hos FUE koster 19.995,- - kan selvfølgelig ikke sammenlignes helt da min modell er den forrige. Uansett - det er det nærmeste man kommer. HBO 5.000,- Det kan også følge med en DUI 400 vams som er str. M. Tenker meg en pris på 750,- for denne.
Drakta sendes i posten om ønskelig - dere kan også prøve den i Flekkefjord.
Last edited by trv; 21-02-2013 at 10:17.
Reason: Redusert utgangspris
-
Senior poster
Sv: DUI TLS350 - Signature series - målsøm
Noen flere bilder. Alle bilder kan sendes i full kvalitet på mail til de som er interessert.
Last edited by trv; 30-06-2012 at 08:25.
-
-
Senior poster
Re: DUI TLS350 - Signature series - målsøm
Er fortsatt til salgs! Kom med bud.
-
Senior poster
Hjemme etter 3 mnd på Thailand tur - har satt ned prisen til HBO 5.000,- for drakta.
-
Senior poster
Det er notert bud på 700,- vamsen. Avslutter runden 1500 på lørdag og sender pakken mandag morgen i posten til den som har det høyeste budet. Porto og ev. postoppkrav kommer i tillegg til det høyeste budet som da foreligger. Med betaling på forskudd blir det kun porto etter postens satser.
-
Senior poster
Har bud inne på 5.000,- for drakta. Avslutter søndag ettermiddag/kveld. Det kommer en fra Stavanger for å prøve drakta - vamsen er fortsatt til salgs da han som skulle ha den måtte ha L og ikke M som min vams er.
-
Senior poster
Facebook Comments