Resultater 1 til 2 av 2

Thread: Har du kjøpt deg en brukt Suunto D9? I såfall les dette!

Litt garvet

Ble medlem
    May 2009
    Sted
    Trondheim
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Har du kjøpt deg en brukt Suunto D9? I såfall les dette!

Hei

For en tid tilbake vurderte jeg å kjøpe en brukt Suunto D9 med sender. Jeg fikk den tilsendt for å se på den, men oppdaget at den hadde en liten skade. Jeg sendte den derfor tilbake. Dum som jeg var sendte jeg den som vanlig pakke, og ikke i oppkrav. Den kom ikke frem til mottaker og jeg måtte betale.

Dersom den ble stjålet av en "ikke-dykker" er det vel en viss mulighet for at tyven har prøvd å selge den. Derfor: om du har kjøpt en brukt Suunto D9 etter sept 2009 (det er vel ikke utenkelig at tyven ved salg har ventet en god stund før han gikk på markedet...) og den har en skade der du pluger inn kabelen (den har fått seg en kakk ved siden av kontakten, slik at du ikke klarer å sette inn pluggen), vil jeg gjerne høre fra deg.

Jeg har selvsagt IKKE tenkt å kreve computeren eller forårsake noen form for ubehag for deg, men det kan jo være greit både for deg og meg å vite om det dersom det er tyvegods. Ta gjerne kontakt direkte eller på den måten som passer deg best, evt anonymt.

Chr Meland
    95961631

0 Not allowed! Not allowed!
    Du trenger ikke mer enn to slanger fra 1. trinnet ditt.... :-)

Ekstremt aktiv lambi666's Avatar

Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Vesterålen!
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Sv: Har du kjøpt deg en brukt Suunto D9? I såfall les dette!

serienummer er kjekt verktøy !

mvh Lambi

0 Not allowed! Not allowed!
    Dykking er ingen hobby!
    Dykking er en livstil!

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg