Side 3 av 3 FirstFirst 123
Resultater 21 til 25 av 25

Thread: stacking av dekoflasker.

Ekstremt aktiv lambi666's Avatar

Ble medlem
    Dec 2006
    Sted
    Vesterålen!
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Sv: stacking av dekoflasker.

Quote Originally Posted by Dragen View Post
    Quote Originally Posted by lambi666 View Post

HALLO.....det er DU som sier `dette er livsfarlig metode` , og DU som stiller spm om å endre metoden. Jeg stiller deg et enkelt spm om hvorfor han bør forandre på det , å alt du kommer med er : Nei, si det... :speechless1

har toppetasjen tatt juleferie?

Lambi
    Hvems toppetasje har tatt ferie?

Jeg skriver at hans metode er livsfarlig, og hvorfor den er det. Trenger jeg da også poengtere en gang til hvorfor jeg mener metoden er uegnet?

:headache:

/H
    ja takk , for du tar jo feil... Å dersom du leser mitt opprinnelige spørsmål , å svarer på det istedet for masse bla bla bla , så hadde d vært kjekt

Lambi

0 Not allowed! Not allowed!
    Dykking er ingen hobby!
    Dykking er en livstil!

På gli.. Vingen's Avatar

Ble medlem
    Jul 2009
    Thumbs Up/Down

Har lært at det beste er å ha MOD og hva gass som er på. Farger, symboler, gjenstander etc. kan ha forskjellig betydninger for forskjellige mens tall er tall i alle land
    Så om du har gul ventil på 50 %en din så får du en aha når flaska er klistret med oxygen 6. Det er den informasjonen som trengs og alt annet er bare forstyrrende elementer for livsviktig og korrekt informasjon.
    Men jeg har aldri holdt på med dette selv så ikke ta det for helt god fisk.

Ekstremt aktiv saphiens's Avatar

Ble medlem
    Aug 2006
    Thumbs Up/Down

Quote Originally Posted by Dragen View Post

HALLO.....det er DU som sier `dette er livsfarlig metode` , og DU som stiller spm om å endre metoden. Jeg stiller deg et enkelt spm om hvorfor han bør forandre på det , å alt du kommer med er : Nei, si det... :speechless1

har toppetasjen tatt juleferie?

Lambi
    Hvems toppetasje har tatt ferie?

Jeg skriver at hans metode er livsfarlig, og hvorfor den er det. Trenger jeg da også poengtere en gang til hvorfor jeg mener metoden er uegnet?

:headache:

/H
    ja takk , for du tar jo feil... Å dersom du leser mitt opprinnelige spørsmål , å svarer på det istedet for masse bla bla bla , så hadde d vært kjekt

Lambi

Når en gadget blir løsningen på et problem, som enkelt kan løses med (bedre) rutiner/prosedyrer, da er det vel ikke rart at Dragen, med flere, er skeptiske?

Hyperaktiv

Ble medlem
    Nov 2002
    Sted
    Trondheim
    Thumbs Up/Down

hvis det funker fr han (noe det tydeligvis gjør siden han fortsatt er i live) , hvorfor forandre på det?

Lambi
    Hvis det faktum at vedkommende fremdeles er i live, er bevis godt nok for at metoden er smart og å anbefale, så be my guest. Ærlig talt, jeg TRODDE eller i allefall HÅPET at det innlegget var trolling og ikke seriøst ment. Min anbefaling er å lære av andres feil, før en må erfare det selv. Jeg tror de fleste ville tenkt seg godt om før de spilte russisk rulett frivillig selv om revolveren hadde mere enn 100 høl i tønna >

Sjokket kommer brått på den som ikke tar høyde for det man ikke vet...

Hyperaktiv

Ble medlem
    Nov 2002
    Sted
    Trondheim
    Thumbs Up/Down

Ikke for å kuppe tråden på noen som helst måte, men det hadde vært interessant å høre mere om hvordan dere fra "the dark side" rigger bailoutdecogass. Er det noen etablert "standard/grunnregel" som anvendes hos dere?

Bakgrunnen for spørsmålet er at jeg ofte dykker "mixed teams", og at det derfor hadde vært kjekt med litt innblikk i hvordan dere løser dette

/H

Sjokket kommer brått på den som ikke tar høyde for det man ikke vet...

Side 3 av 3 FirstFirst 123

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg