Side 2 av 2 FirstFirst 12
Resultater 11 til 16 av 16

Thread: Lediga dykkjob?

Meget aktiv nyxflora's Avatar

Ble medlem
    Nov 2009
    Sted
    Oslo
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Sv: Lediga dykkjob?

Er litt mer enn 2-3, de var 35m grunneste på 20m, svømmer dem på ca. 25min, bruker computer og utfører ingen deco. Sier seg selv at det ikke kan forsvares, enda vet jeg om kun to som slutta der, kjenner 3 andre som jobber der, ta en titt i standardtabellen og regn ut overflateintervalet ++, ser fort hvor det havner hen.

0 Not allowed! Not allowed!

På gli..

Ble medlem
    Feb 2010
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/1

Quote Originally Posted by nyxflora View Post
    Er litt mer enn 2-3, de var 35m grunneste på 20m, svømmer dem på ca. 25min, bruker computer og utfører ingen deco. Sier seg selv at det ikke kan forsvares, enda vet jeg om kun to som slutta der, kjenner 3 andre som jobber der, ta en titt i standardtabellen og regn ut overflateintervalet ++, ser fort hvor det havner hen.
    Nei det er sannt at det ikke kan forsvares opp mot lovverket. Men på en slik innspeksjon så har man fin dykkeprofil, men mer enn 2 slike for dag er ikke bra. Akurat det at de bruker computer er ikke så gale med tanke på dykket (i forhold til regelverket er det helt på tryne) Men ja ser hvor du vill hen.

Meget aktiv nyxflora's Avatar

Ble medlem
    Nov 2009
    Sted
    Oslo
    Thumbs Up/Down

Jeg personlig kommer aldri til å stille opp på dykkeroppdrag som tilsier noe som helst i nærheten av fiskeopdrett, hvis noen i tillegg setter en computer i handa mi til bruk av noe annet enn dybdemåling så ser jeg ikke helt grunnen til å være der noe mer.

Nykommer

Ble medlem
    Dec 2007
    Thumbs Up/Down

Quote Originally Posted by nyxflora View Post
    Kanskje du skal være litt forsiktig med hva du sier når du ikke har peiling på hva du snakker om...
    Det du legger ut her om Arctic Seaworks er jo bare reinspikka løgn. Da burde du skjekke kildene dine siden du ikke har vært hos de og jobba selv.

På gli..

Ble medlem
    Sep 2005
    Sted
    Midt-Norge Aukra
    Thumbs Up/Down

Sjekk http://nyd.org/. Der ligger det flere firma som søker dykkere. Om firmaene er seriøse eller ikke vet jeg selvsagt ikke, men man tar selv ansvar for dykkingen man gjør... Lykke til!

Møtes på bunnen Og tar det derfra!

Nykommer

Ble medlem
    Mar 2009
    Thumbs Up/Down

Anbefaler folk å ligge lavt i terrenget med å uttale seg om spesifike firma rundt i Norge, men det er ikke å legge skjul på at oppdrett/kamskjell bransjen er en hardt presset bransje med noen steder et heller lavmælt syn på regelverk.

Headlineren her var spørsmål om jobb. Ring disse følgende firmaene, jeg vet personlig at disse trenger mye folk i sommerperioden:

FUGRO-RUE www.rue.no
    Otech Marine Services www.otech-marine.com
    Amundsen Diving www.amundsendiving.com

lykke til
    -Junior-

Side 2 av 2 FirstFirst 12

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg