Resultater 1 til 5 av 5

Thread: Svømmeføtter - kopi av scubapro sine

Senior poster vodrup's Avatar

Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Tønsberg
    Thumbs Up/Down
    Received: 0/0
    Given: 0/0

Svømmeføtter - kopi av scubapro sine

http://www.aquatec.no/shop/product_i...products_id=94

Noen som vet om disse er kvalitet? var en hyggelig pris på de, derfor jeg tenkte på disse.
    Noe som har noe å si på disse?

Evntuelt om noen har noen tips om andre typer som ikke koster over 1500.- med springstraps... det synes jeg blir litt mye for litt gummi..

Marius

0 Not allowed! Not allowed!
    Medlem av Færder & Larvik dykkerklubb
    www.ferderdykk.no
    www.dykkevenner.piczo.com - Benyttes av alle som vil dykke eller som trenger noen å dykke med i Vestfold
    http://www.tauchprojekt.de - Sven Gust sin hjemmeside

Meget aktiv Epilog's Avatar

Ble medlem
    Oct 2005
    Sted
    Oslo/Tromsø.
    Thumbs Up/Down

SV: Svømmeføtter - kopi av scubapro sine

seaprodivers.se har noen jeg synes er greie. de fra aquatec hadde vert mer fristende dersom ikke hadde hatt sånne clip-on springstraps (synes de kan falle for lett av)

"Dont worry about what anybody else is going to do; the best way to predict the future is to invent it"
    -Alan kay 1979

Senior poster vodrup's Avatar

Ble medlem
    Jan 2007
    Sted
    Tønsberg
    Thumbs Up/Down

har sett på seaprodivers sine også, de virker fine. Du er fornøyd med de?
    Er de myke / harde å svømme med?

Marius

Medlem av Færder & Larvik dykkerklubb
    www.ferderdykk.no
    www.dykkevenner.piczo.com - Benyttes av alle som vil dykke eller som trenger noen å dykke med i Vestfold
    http://www.tauchprojekt.de - Sven Gust sin hjemmeside

Hyperaktiv Johan's Avatar

Ble medlem
    May 2002
    Sted
    Sandnes
    Thumbs Up/Down
    Given: 1/0

Prisen var bra, men de så litt rare ut, synes nå jeg... Men om de virker, så er jo det det viktigste... Om jeg ikke hadde hatt råd til feilkjøp, så ville jeg nok stått over...

For den saks skyld, de andre svømmeføttene som blir solgt i samme nettbutikk (eneste nettbutikken jeg har sett de i):

APS Mantaray,
    er noe som MÅ prøves før de eventuelt kjøpes... Noen skryter fælt av de, og utifra dette vurderte jeg de på noen dykk, fordi Jetfins er så store og tunge, og tar mye bagasjekapasitet. Dessverre fant jeg nesten ikke fremdrift i de... Det gikk nesten like raskt å svømme med armene...

På den positive siden, så er de utrolig lette, og svært kompakte, og fotlommene er noe av det mest behagelige jeg har prøvd... For enkelte, med relativt svake bein, så er de nok greie føtter, men til mitt bruk fungerte de ikke...

Meget aktiv Epilog's Avatar

Ble medlem
    Oct 2005
    Sted
    Oslo/Tromsø.
    Thumbs Up/Down

Quote Originally Posted by vodrup View Post
    har sett på seaprodivers sine også, de virker fine. Du er fornøyd med de?
    Er de myke / harde å svømme med?

Marius
    De er mye mykere sett sammelignet med f.eks saekodive, og forøvrig temmelig like scubapro i utførelse og vekt, men de mangler litt på finishen. Men de fungerer utmerket, men jeg tror du skal ha små støvler på tørrdrakten for at L/XL skal passe på skostr 45 slik de oppgir. Men alt i alt er jeg got fornøyd ja.
    Får testa springstrapsene fra seaprodivers også, så snart posten får fingern ut og finner pakken de har rotet bort - ankom Norge for litt over to uker siden og borte ble den.

"Dont worry about what anybody else is going to do; the best way to predict the future is to invent it"
    -Alan kay 1979

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks

Rettigheter til å legge poste innlegg

• Du kan ikkeposte nye innlegg