Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Results 1 to 10 of 32

Thread: Dykkepedia...

Dykkepedia...

Har via siden her funnet dykkepdia.com, og synes det er en flott og informativ side. Og for å kunne kanskje gjøre den enda bedre, ønsket jeg å legge til noen dykkesteder jeg synes er flotte, hvor jeg er kjent, og som jeg kan si litt om. Men det fikk jeg ikke til.. Fant heller ingen linker til hjelp... Noen som kan bistå?

På forhånd takk!
    Livet er skjønt, bare man er karaktersvak nok til å nyte det...

puslingper
    Guest

SV: Dykkepedia...

Har du registrert deg som bruker? De fleste wikier krever det før du får editere. Det er en "logg inn eller registrer deg" øverst til høyre på siden.

Stein :-)

Det er link til brukerveiledningen på framsiden av dykkepedia.

Skal du legge til en dykkeplass, kan du begynne med å linke til den nye siden fra f.eks. Østlandet i Dykkeguiden i menyen til venstre.

Og du trenger ikke være innlogget for å opprette eller redigere sider.

/Arve
    Tilfeldig sideDykkepedia.
    ...alt om dykking.

Joda, jeg har registrert meg som bruker! Har også endret enn innlegg (lagt til litt mer opplysninger), og det funket fint!

Quote Originally Posted by mczee View Post
    Det er link til brukerveiledningen på framsiden av dykkepedia.

Skal du legge til en dykkeplass, kan du begynne med å linke til den nye siden fra f.eks. Østlandet i Dykkeguiden i menyen til venstre.

Og du trenger ikke være innlogget for å opprette eller redigere sider.

/Arve
    Joda, jeg har sett på brukerveiledningen.. Problemet er hvor jeg skal linke fra. Jeg ønsker å legge til et dykkemål på vestlandet, Møre og Romsdal. Spørsmålet er hvor jeg skal starte? Hvordan får jeg skrevet om et dykkested, og så lagt det på riktig sted? Mulig jeg er helt blåst her, men jeg klarer bare ikke å finne det ut.... :-[

Hei!

Akkurat nå tror jeg dykkepedia sliter litt (er litt treg), gå inn på Vestlandet, trykk rediger og opprett en ny link.
    Når du går tilbake vil linken være rød, trykk på den røde linken og du kan skrive hvor mye du enn vil...

DKE

Quote Originally Posted by Lillian L View Post
    *snip*
    Joda, jeg har sett på brukerveiledningen.. Problemet er hvor jeg skal linke fra. Jeg ønsker å legge til et dykkemål på vestlandet, Møre og Romsdal. Spørsmålet er hvor jeg skal starte? Hvordan får jeg skrevet om et dykkested, og så lagt det på riktig sted? Mulig jeg er helt blåst her, men jeg klarer bare ikke å finne det ut.... :-[
    Gå inn her. Da ser du dette:
    ====Møre og Romsdal====
    * [[Consul Carl Fisser]]
    * [[Felix Scheder]]
    Legg til det du vil ha i alfabetisk-rekkefølge med følgende:
    * [[dykkestedsnavn]]

Trykk på lagre, så at Vestlandet har fått en ny link under Møre og Romsdal til dykkestedet ditt. Og denne er foreløpig rød fordi ingen har laget siden enda. Trykk på den røde linken og du får spørsmål om du vil opprette og redigere den. Da er du i gang.

Håper det var forståelig.

/Arve
    ...alt om dykking.

*snip*
    Gå inn her. Da ser du dette:
    ====Møre og Romsdal====
    * [[Consul Carl Fisser]]
    * [[Felix Scheder]]
    Legg til det du vil ha i alfabetisk-rekkefølge med følgende:
    * [[dykkestedsnavn]]

Trykk på lagre, så at Vestlandet har fått en ny link under Møre og Romsdal til dykkestedet ditt. Og denne er foreløpig rød fordi ingen har laget siden enda. Trykk på den røde linken og du får spørsmål om du vil opprette og redigere den. Da er du i gang.

Håper det var forståelig.

/Arve
    Aha! :action7
    Da tror jeg at jeg skjønte det! Tusen takk!

Veldig bra!

*snip*
    Aha! :action7
    Da tror jeg at jeg skjønte det! Tusen takk!
    Den er god Håper enda flere får øyne opp for dykkepedia og legger inn flere artikler.

/Arve
    ...alt om dykking.

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Facebook Comments

Bookmarks

Bookmarks