• Logge inn med Facebook - en veiledning

En av de nye egenskapene med Dykkesiden er at man kan bruke Facebook-kontoen sin for å logge inn. Dette gjør det veldig enkelt å logge inn. Det er nok å klikke på Facebook-knappen for å bli logget trygt inn på Dykkesiden. Det er likevel noen som har problemer med dette. Følg denne veiledningen hvis du har problemer.

Et par forutsetninger for å gjøre det enkelt
    1. Du må ha en Facebook konto. (duh!)
    2. Du må ha en Dykkesiden konto. (hvis ikke, kan du benytte samme metode for å lage en)
    3. Epostadressen du bruker på Facebook og Dykkesiden må være den samme.
    4. Sørg for at bare du er logget inn på Facebook på den valgte nettleseren. Hvis ikke må du logge ut de andre kontoene først.

For å registrere en kobling mellom Dykkesiden og Facebook:

1. Klikk på Facebook "Connect" knappen.

2. Hvis du er logget inn på Facebook, vil du da se denne dialogen. Hvis ikke, må du logge inn på Facebook først. Bekreft at opplysningene gjelder deg. Klikk deretter på "Logg inn med Facebook".

3. Dykkesiden vil dermed be om noen opplysninger for å fullføre koblingen. Hvis du allerede har en Dykkesiden konto, må du oppgi brukernavn og passord (for Dykkesiden). Klikk deretter på "Log in" knappen.

4. Deretter vil du bli spurt om å bekrefte koblingen. Klikk så på "Link accounts".

5. Du er nå ferdig. Hvis alt har gått bra vil du se ditt Facebook-profilbilde i toppen sammen med en velkomsthilsen.

Neste gang du kommer til Dykkesiden og vil logge inn kan du bare klikke på "f-Connect" knappen

Mulige problemer
    1. Jeg har forskjellige epostkontoer på Dykkesiden og Facebook, men vil benytte Facebook Connect!
    Svar: Gå inn på din profil på Dykkesiden og endre epost. Alternativt; send en epost til pal@dykkesiden.com og oppgi brukernavn på Dykkesiden og hvilken epost du vil endre til.

2. Jeg klikker på f-Connect knappen men ser Facebook informasjonen om en annen person?
    Svar: åpne facebook.com i samme nettleser og logg ut. Deretter logg inn med din egen konto

3. Når jeg skal koble sammen kontoene får jeg melding om feil brukernavn eller feil passord?
    Svar: for generell innloggingshjelp send en epost til pal@dykkesiden.com
    kommentarer 1 kommentar
    1. Thomas Torjusen's Avatar
      Thomas Torjusen -
      Bruker dette selv og er veldig fornøyd med å ha dette på plass
  • Annonser

• Dykkekalenderen

Søndagsdykk med Sjøtrollet

From Wed Dec 5th 2012 to 30th Apr 2013

Onsdagsdykk med Sjøtrollet

From Wed Dec 5th 2012 to 30th Apr 2013

Søndagsdykk med Sjøtrollet