Siste forum posterBegge pakkene så helt greie ut. Det viktigste i begynnelsen er vel egentlig en god drakt som passer deg godt og et bra ventilsett. Begge pakkene hadde
tel003 I dag, 14:50
Veldig enig m Steff!!
Men dette om du blir og dykke mye.
Kan gjøre som jeg gjorde. Kjøpte brukt pakke til rundt 6k, så har jeg oppgradert
I forkant av at jeg kjøpte meg dekanteringsslange prøvde jeg å søke litt på forumet etter hva slags erfaringer folk hadde med det. Siden jeg ikke
subsoniq I dag, 13:33
Jeg var litt i samme situasjonen for nesten et års tid siden. Jeg kom fra til at jeg vil heller betale litt ekstra og få noe jeg er fornøyd med, fremfor
Steff I dag, 13:11
Siste bruktmarkedetJeg la opp med dykking for noen år siden pga helse, og under opprydding på loftet fant jeg en del jeg ikke har brukt for. Jeg har en Poseidon Unisuit
Siste innlegg av: jonnyR I dag, 13:42
One performance skaldrakt(helsvart,brukt2 ggr)Halcyon Eclipse BCD,med vektlommer,vams thyphoon,2st 15l flasker,Poseidon Cyklone 5000+octopuss,Divex Jetfins+Halcyon
Siste innlegg av: svinto I går, 09:42
Oceanic atom 2.0 med trådløs sender som benyttes for å lese av gjenværende trykk.
kan også benyttes for nitrox, og med alle plan og log funksjoner
Har funnet en lykt type VEGA 2. Har nok logge ei god stund men den virker ennå..
From Wed Dec 5th 2012 to 30th Apr 2013
From Wed Dec 5th 2012 to 30th Apr 2013
From Sun Dec 9th 2012 to 15th Apr 2013
On Sun May 19th 2013
On Mon May 20th 2013

vBulletin Message